Mucka13
8
0
0
0
SC II ph I
2005
2.0 dCi 150KM, 2003-2009
Bytom
Mucka13
Zarejestrowani
— 23-01-2016, 23:00
op
Hmm, no to ja nie wiem.
To jaki jest powód słabej kompresji?
Teraz już nic nie zrobię z tymi wtryskami, niech wymieni na nowe, a stare sprawdzę i jakby się okazało że są sprawne to może zwróci mi się część kosztów.
Pytanie: To ten przekaźnik kupować czy nie?
Auto jak stało u niego to nie mógł się połączyć z kompem i ukończyć testu, zawsze stawało na 70%
Wcześniej już była tam jakaś fuszera bo przy lewarku jest przełącznik który niby miał odpowiadać za grzanie świec, ale przełączanie go nic nie dawało, napięcia na świecach nadal nie było.
Może faktycznie zbyt pochopnie to wszystko pokupowałem, mogłem najpierw się Was zapytać, ale Wiecie. Zostawiam auto u mechanika, ten mi mówi żeby działało trzeba kupić to i to więc kupuję. Pracuję tym autem i każdy dzień kiedy jest niesprawny jest dla mnie stratą ;/
•
pio555
31,334
125
11127
3,035
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 23-01-2016, 23:06
(23-01-2016, 23:00)Mucka13 napisał(a): Auto jak stało u niego to nie mógł się połączyć z kompem i ukończyć testu, zawsze stawało na 70% czyli żadna diagnoza nie jest znana a wszystko co ci powiedział to wróżenie z fusów (23-01-2016, 23:00)Mucka13 napisał(a): To ten przekaźnik kupować czy nie? nie
(23-01-2016, 23:00)Mucka13 napisał(a): Wcześniej już była tam jakaś fuszera bo przy lewarku jest przełącznik który niby miał odpowiadać za grzanie świec, ale przełączanie go nic nie dawało, napięcia na świecach nadal nie było. koniecznie doprowadź to do porządku
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
Oktawiusz
14,817
56
2038
683
INNY
2019
INNY
Sokołów Podlaski
Powinien ktoś przetrzepać elektrycznie układ grzania.
Tylko to odpowie co i czy wogóle coś trzeba wymienić
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
•
Mucka13
8
0
0
0
SC II ph I
2005
2.0 dCi 150KM, 2003-2009
Bytom
Mucka13
Zarejestrowani
— 23-01-2016, 23:35
op
Ok, dziękuję Panowie. Spróbuję we własnym zakresie do tego dojść i konkretnie sprawdzić co jest nie tak. Jakbym miał pytania to pozwolę sobie napisać ;]
•
pio555
31,334
125
11127
3,035
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 23-01-2016, 23:46
(23-01-2016, 23:35)Mucka13 napisał(a): Jakbym miał pytania to pozwolę sobie napisać ; chętnie Ci na nie odpowiemy
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
ko-ma
9,619
28
1640
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 24-01-2016, 08:33
(23-01-2016, 23:00)Mucka13 napisał(a): Wcześniej już była tam jakaś fuszera bo przy lewarku jest przełącznik który niby miał odpowiadać za grzanie świec, ale przełączanie go nic nie dawało, napięcia na świecach nadal nie było. Prawdopodobnie "ktoś" wykonał chłopską modyfikację układu grzania rezygnując z podgrzewania automatycznego na rzecz "solidnego grzania na chłopski rozum". Wieszczę przerwę w obwodzie rzeczonego przełącznika + odłączony obwód wykonawczy przekaźnika świec żarowych (i wpięty w tym miejscu rzeczony przełącznik).
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
presio
59
1
5
0
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
presio
Zarejestrowani
— 27-01-2016, 09:17
Jesli chodzi o grzanie świec to sygnał do przekaźnik idzie z kompa wtrysku. Żadnych tam cudów nie ma i jesli przekaźnik jest ok, a pewnie jest. To paslo sterowanie ( wskazuje na to ręczny przelacznik - taniej dorobić przelacznik niż wymienić komputer wtrysku za pare setek.)
Pozdrawiam
presio AKA marky
•
art2310
40
0
1
0
SC II ph II
2007
1.9 dCi FAP 110KM, 2003-2009
Stare Bojanowo
art2310
Zarejestrowani
— 18-05-2016, 19:37
Podepnę sie pod temat bo u mnie wyskakuje w czasie diagnostyki bład P0380 czyli awaria podgrzewania świec lub przepalone świece.Świece udało mi sie sprawdzic i są ok ale jak sprawdzic ten przekaźnik?Wymontowałem go z samochodu i sprawdziłem czy dochodzi do niego napięcie z akumulatora i niby jest wszystko w porządku.Udało mi się ściagnąć z modułu czarną pokrywkę zabezpieczającą i myślałem że jest tam zwykły przekaźnik a tu zoonk.W środku są 4 tranzystory sterujące przepływem prądu i nie wiem jak to rozgryźć tzn.które końcówki są od świec żarowych a które od sterowania tym ustrojstwem.Jedynie zasilanie z aku jest jasne-czerwony gruby przewód ze stałym napięciem.Może ktoś ma schemat tego modułu albo rozpiskę końcówek.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-05-2016, 19:38 przez art2310.)
Powyższy post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
•
presio
59
1
5
0
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
presio
Zarejestrowani
— 20-05-2016, 06:32
A sygnał sterujący dochodzi?
Pozdrawiam
presio AKA marky
•
art2310
40
0
1
0
SC II ph II
2007
1.9 dCi FAP 110KM, 2003-2009
Stare Bojanowo
art2310
Zarejestrowani
— 20-05-2016, 21:12
Tego nie wiem bo po pierwsze nie mam rozpiski końcówek a po drugie czym jest sterowany moduł plusem czy minusem?
Powyższy post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
•
|