op
Witam kolegów z forum. Piszę ogłoszenie tu na forum, ponieważ liczę, że może któryś z szanownych forumowiczów jest w stanie mi pomóc. Mianowicie wczoraj w moim szczeniaczku zablokowalo się kolo pasowe od osprzętu i wystrzelił z niego tłumik drgania, niszcząc obudowę rozrządu i przecinajac połowę paska rozrządu. A że autem akurat jechała żona to pomimo dziwnej pracy silnika postanowiła wrócić do domu z pracy ok 20 km i dopiero dach mi znać że auto kuleje... po powrocie do domu auto już samo gaslo bez dodawania gazu a po chwili przestało całkiem odpalac... Żona więc zadzwoniła do mnie że już nie ma czym zawieźć dzieci do przedszkola (trochę późno nie ?). Po rozebraniu rozrządu i ocenie zniszczeń okazało się że pasek osprzętu cały a rozrządu przeciety wzdłuż na pół i walki zaworowe jeden przesunięty o 1 ząbek a drugi o 4 ząbki. Postanowiłem ustawić od nowa rozrząd i założyć nowy pasek żeby sprawdzić jak zawory i auto odpalilo jednak tylko na 3 cylindrach. Po pomiarze kompresji okazało się że na 4 cylindrze nie ma jej wcale a na 3 pozostałych jest coś kolo 8.3 atmosfery. W sumie już nawet bylem zadowolony ze tylko jeden komplet zaworów z jednego tłok będzie do wymiany jednak nie jest tak pięknie. Wyrok gościa od głowic był okrutny wszystkie 16 zaworów do wymiany łącznie z prowadnicami uszczelniaczami i frezowanie gniazd zaworowych. Łączny koszt obróbki mojej głowicy to ok 1600-1800 zł. Dlatego jeżeli ktoś z Was drodzy forumowicze ma taką głowicę w dobrej kasie, sprawną oczywiście to proszę o cynk. Ewentualnie cały silnik f4r to będę wdzięczny. Szkoda żeby szczeniaczek stał do zimy bo na razie takiej kasy na naprawę niestety nie mam. Pozdrawiam
Kupię głowicę lub cały silnik scenic II ph II 2.0 16V f4r
(29-07-2018, 07:47)lakaszfor napisał(a): Wyrok gościa od głowic był okrutnyMnie też przy 2.0 16v miejscowi nastraszyli taka wizją i ceną. Chciałem kupić silnik lub samą głowicę. Wysłałem do Mysłowic https://www.cylex-polska.pl/firmy/techni...29679.html i zapłaciłem około 700zł z kurierem w obie strony. Trwało to tydzień, gość po zdiagnozowaniu dzwoni, podaje zakres robót i cenę. Jak pasuje, to naprawia i odsyła za pobraniem.
drogo ci powiedział ja u siebie w Łodzi zapłaciłem 1050 zł za pełną obróbkę głowicy i wszystkie 16 zaworów wolałem zrobić swój silnik bo nie bierze grama oleju a kupno silnika to jak gra w totka naprawa tania nie będzie głowica to nie koniec kosztów kompletny rozrząd jak u mnie jeszcze napinacz osprzętu pasek koło na wał kompletne sprzęgło z dwumasą i pare pierdół dobrze że pracuję w warsztacie i nie płaciłem za robociznę
op
(01-08-2018, 20:56)przemekmgr napisał(a): drogo ci powiedział ja u siebie w Łodzi zapłaciłem 1050 zł za pełną obróbkę głowicy i wszystkie 16 zaworów wolałem zrobić swój silnik bo nie bierze grama oleju a kupno silnika to jak gra w totka naprawa tania nie będzie głowica to nie koniec kosztów kompletny rozrząd jak u mnie jeszcze napinacz osprzętu pasek koło na wał kompletne sprzęgło z dwumasą i pare pierdół dobrze że pracuję w warsztacie i nie płaciłem za robociznę Temat do zamknięcia. Glowica została oddana do kompleksowej regeneracji. Co ciekawe w tym samym zakładzie jednak przez znajomego kolegi trafiła bezpośrednio do gościa który tam pracuje i dorabia po godzinach lub pod nieobecność szefa... Powiedział że i tak on by ta głowicę obrabial a koszta bagatela 1000zl max 1200 czyli 600 zł taniej... Ja rozumiem że firma ma podatki i inne koszta ale ze 40%??? Fajnie mieć dużo znajomych w małej mieścinie... pozdrawiam (Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-08-2018, 07:55 przez lakaszfor.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości