op
Zachwycony kulturą pracy silnika 1.5 dCi w S2 postanowiłem, że mój szczeniak będzie również dCi.
No i mam S3 2.0 dCi i jestem trochę zaskoczony, że nie jest tak super jak wydawałoby się w starszej/gorszej wersji.
Silnik 2.0 mocnej przenosi wibracje na karoserię niż 1.5.
Moje pytanie czy ten silnik tak ma, czy może to specyfika automatu hydrokinetycznego czy może jednak jakaś poduszka siadła, a może w s3 jakieś inne rzeczy są tak a nie inaczej montowane i będzie się przenosiło bardziej?
Ja czuję na fotelu, na podłokietnikach, na kierownicy przenoszone drgania w formie mrowienia. Widać też jak światła mijania minimalnie drgają na poprzedzającym samochodzie.
Stałem ostatnio z otwartą maską obok 1.5 dci i widzę, że 1.5 mocnej się trzęsie, a mimo to mniej tego przechodzi na budę.
Macie może porównanie? A w 1.6 dCi jak to wygląda?
No i mam S3 2.0 dCi i jestem trochę zaskoczony, że nie jest tak super jak wydawałoby się w starszej/gorszej wersji.
Silnik 2.0 mocnej przenosi wibracje na karoserię niż 1.5.
Moje pytanie czy ten silnik tak ma, czy może to specyfika automatu hydrokinetycznego czy może jednak jakaś poduszka siadła, a może w s3 jakieś inne rzeczy są tak a nie inaczej montowane i będzie się przenosiło bardziej?
Ja czuję na fotelu, na podłokietnikach, na kierownicy przenoszone drgania w formie mrowienia. Widać też jak światła mijania minimalnie drgają na poprzedzającym samochodzie.
Stałem ostatnio z otwartą maską obok 1.5 dci i widzę, że 1.5 mocnej się trzęsie, a mimo to mniej tego przechodzi na budę.
Macie może porównanie? A w 1.6 dCi jak to wygląda?