(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-10-2016, 13:02 przez Mr. Hyde.)
Kostka stacyjki?
op
Nie wiem czy dobrze to określiłem i tak to się nazywa. Ale ostatnio zasłyszane, że coś takie prędzej czy później pada i nic z autem nie można zrobić. Ponoć gdzieś w lubelskim jest jakiś szpec ( może nawet tutaj jest zalogowany ), że przerabia jakieś elementy tej stacyjki na metalowe? i działa to już dożywotnio. Ktoś coś wiem na ten temat???
Gdybyś jeszcze się dobrze określił czy ma SII czy SI to było by super bo w SII nie ma jako takiej stacyjki.
Jest takie coś do takiego czegoś i słyszałem że jest ktoś co z tym coś. Ktoś wie co to ?
a tak serio. Spróbuj sprecyzować czemu o to pytasz i jakiej odpowiedzi dokładnie oczekujesz. Spróbujemy pomóc. Scenic 2 nie ma stacyjki bo i nie ma kluczyka (Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-10-2016, 14:49 przez Oktawiusz.)
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
W Scenicu I, jak najbardziej, jest.
W każdym (prawie) samochodzie wyposażonym w klasyczny kluczyk stacyjki
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Pytanie Twoje dotyczy wydaje mi się przypadłości SC I czyli nie odbijającej stacyjki co powoduje że rozrusznik chodzi cały czas i można go łatwo spalić.
Rozwiązanie mniej upierdliwe to pokochać to i po prostu cofać lekko kluczyk. Rozwiązanie upierdliwe i kosztowne. wymontować zespół stacyjki i oddać do zakładu mechaniki precyzyjnej zajmującego się dorabianiem kluczy i stacyjkami aby rozebrali stacyjkę wymienili sprężynę pod obudową, która odpowiada za cofanie się kluczyka, a która lubi się złamać
Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości