Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Kontrolka ładowania po 10km jazdy


KamilCK
Zarejestrowani

Wygląda na zwykły  ie widzę żadnych rurek do niego ani nic takiego zwykły jak każdy jeden

Diagnostyka Clip - uczę się Biggrin
Odpowiedz
KamilCK
Zarejestrowani

Potrzebuje ddostać zestaw naprawczy do mojego alternatora ale nie mogę znaleźć odpowiedniego zestawu czy może ktoś pomóc w tej kwestii

Diagnostyka Clip - uczę się Biggrin
Odpowiedz
Lepus
Zarejestrowani

A masz alternator na wierzchu? Jak nie to nie kupuj, bo nie wiadomo co trzeba wymienić. Jak masz tylko kłopoty z ładowaniem, to może wystarczy sam regulator (ma też szczotki). Jesteś z Kielc jak widzę, to na pewno kupisz w sklepie z częściami.

Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
Odpowiedz
KamilCK
Zarejestrowani

Na pewno regulator napięcia w raz ze szczotkami  jest do wymiany a wyjąć alternator zejdzie trochę ale da radę. W którym sklepie kupię w Kielcach

Diagnostyka Clip - uczę się Biggrin
Odpowiedz
sliver001
Zarejestrowani

op Po 8 latach odkopuję temat, którego jestem autorem. Ponieważ auto będę niedługo sprzedawał chciałbym naprawić problem z komunikatem o ładowaniu żeby się nie tłumaczyć, że "ten typ tak ma".
Przez te 8 lat auto zrobiło ok. 70kkm, w 2018r. wymieniany był moduł USM (spalony przekaźnik świateł), alternator ten sam, ładowanie poprawne, wymieniony akumulator a komunikat cały czas pojawia się zawsze po ok. 10 km od odpalenia.
Macie jakieś pomysły co jeszcze sprawdzić?

Odpowiedz
kotleto
Zarejestrowani

Online
Pewnie regulator jest wadliwy albo jakieś lipnej firmy, musi być Valeo

Wysłane z mojego RMX3741 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
sliver001
Zarejestrowani

op
(28-11-2024, 16:42)kotleto napisał(a): Pewnie regulator jest wadliwy albo jakieś lipnej firmy, musi być Valeo

Wysłane z mojego RMX3741 przy użyciu Tapatalka

I tak przez 8 lat by nie padł całkiem? Czytałem sporo postów na temat tego błędu, niektórzy wymieniali regulator albo cały alternator i błąd nie znikał. Nie chciał bym w ciemno wymieniać podezspoły ale chyba nie będzie wyjścia.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości