Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Komunikat ryzyko awarii silniki


Mitass999
Zarejestrowani

op Po sprawdzałem układ niskiego ciśnienia filtr paliwa nowy obiad jest taki: pali normalnie chodzi ładnie na małych obrotach a po przekroczeniu 2.5 tys obrotów zaczyna się dławic szarpie silnikiem 
Podejrzewam czujnik zawór ciśnienia paliwa 
Pacjent Scenic 3 1.6 dCi 2011r 
Czy może ktoś miał coś podobnego?? 

Dodam że byłem u mechanika podłączył się pod niego i wyszło że ma skoki ciśnienia paliwa o 100 barôw

Po sprawdzałem układ niskiego ciśnienia filtr paliwa nowy obiaw jest taki: pali normalnie chodzi ładnie na małych obrotach a po przekroczeniu 2.5 tys obrotów zaczyna się dławic szarpie silnikiem 
Podejrzewam czujnik zawór ciśnienia paliwa 
Pacjent Scenic 3 1.6 dCi 2011r 
Czy może ktoś miał coś podobnego?? 

Dodam że byłem u mechanika podpisał się pod niego i wyszło że ma skoki ciśnienia paliwa o 100 barôw

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-12-2022, 09:44 przez Mitass999.)

Odpowiedz
twilk7
Zarejestrowani

Regulator ciśnienia paliwa do sprawdzenia.

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
Mitass999
Zarejestrowani

op Regulator ciśnienia paliwa wymieniony na nowy i nadal były skoki ciśnienia paliwa auto chodziło w trybie awaryjnym
Aż tu nagle zaczęło gasnac się w trakcie jazdy a teraz wogóle nie odpala
Pompa paliwa idzie do sprawdzenia

Odpowiedz
Mitass999
Zarejestrowani

op Pompka paliwa ta w baku daje ciśnienie 10 atm. Filtr paliwa spuchł czy to normalne ze daje takie ciśnienie co może być przyczyną tak dużego ciśnienia???

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-12-2022, 18:38 przez Mitass999.)

Odpowiedz
Jurek
Zarejestrowani

Nie jestem pewien ale pompa powinna się wyłączyć po osiągnięciu 3 atm., na pewno nie 10 .

Odpowiedz
Piotrek1989
Zarejestrowani

Witam.co było przyczyną? mam ten sam problem

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości