op
Problem dotyczył tylnej szyby, ale myślę, że i do przedniej będzie miał zastosowanie.
Objawy: Przyciski sterowania szybą działają odwrotnie, tj. podnoszenie opuszcza, a opuszczanie podnosi.
Rozwiązanie: obrócenie obudowy silnika z magnesem stałym o 180°.
U mnie problem pojawił się, jak coś dłubałem przy silniku. Złożyłem i nie sprawdziłem, czy pracuje. Myślałem początkowo, że odwrotnie założyłem wtyczkę, ale są w niej dwa asymetryczne rowki, które uniemożliwiają błędne jej wpięcie. Postawiłem na źle założony szczotkotrzymacz, ale tego też odwrotnie założyć nie można. Jedyna możliwość, jaka mi została to obrócenie wspomnianego magnesu.
Nie wiem jak oni to zbudowali, bo moja wiedza na temat elektromagnetyzmu i ruchu cewek w polu magnetycznym się rozbiła o ten silnik
W każdym razie problem rozwiązałem metodą prób i błędów, zostawiam dla potomnych
Objawy: Przyciski sterowania szybą działają odwrotnie, tj. podnoszenie opuszcza, a opuszczanie podnosi.
Rozwiązanie: obrócenie obudowy silnika z magnesem stałym o 180°.
U mnie problem pojawił się, jak coś dłubałem przy silniku. Złożyłem i nie sprawdziłem, czy pracuje. Myślałem początkowo, że odwrotnie założyłem wtyczkę, ale są w niej dwa asymetryczne rowki, które uniemożliwiają błędne jej wpięcie. Postawiłem na źle założony szczotkotrzymacz, ale tego też odwrotnie założyć nie można. Jedyna możliwość, jaka mi została to obrócenie wspomnianego magnesu.
Nie wiem jak oni to zbudowali, bo moja wiedza na temat elektromagnetyzmu i ruchu cewek w polu magnetycznym się rozbiła o ten silnik
W każdym razie problem rozwiązałem metodą prób i błędów, zostawiam dla potomnych
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.