Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Jaki silnik benzynowy ?


Lepus
Zarejestrowani

A koło mnie widziałem takie coś:
Peugeot 207 SW Outdoor (cokolwiek to znaczy)
2008 rok, 1,4 salon Polska, pierwszy właściciel, 80kkm na blacie
to tak do Twojej kolekcji bo pewnie szukać będziesz dalej... i dalej.... i dalej Biggrin

Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
Odpowiedz
Pogromca
Moderatorzy

op No. Peugeot odpada ;)

Wczoraj wklepalem roomstery 2014 rok i w górę to wszystko co było , a było tego 7 ogłoszeń to silniki 1,4 i 1,2....

Odpowiedz
Binio
Zarejestrowani

(07-05-2024, 06:05)Pogromca napisał(a): No. Peugeot odpada ;)

Wczoraj wklepalem roomstery 2014 rok i w górę to wszystko co było , a było tego 7 ogłoszeń to silniki 1,4 i 1,2....

Też się nad tym pojazdem zastanawiałem ale szczególnie nie lubię niemieckich rzeczy.
Do tego widziałem kilka rudych progów- ale nie znam przyczyny.

Jechałem nad morze obok kierowcy, pasowało mi

Faktycznie, że 1.6 bo, jeśli już, te mniejsze silniki coś gdzieś czytałem, że bywa z nimi różnie jak mało dbane

Sc1ph2 wciąż w użytku. Młodsze pokolenie wzięło w obroty 
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Binio za ten post post:
  • Pogromca
ljs_ljs_ljs
Zarejestrowani

@Pogromca to jeszcze masz zafire B i .. Zafire C ..choc podobne ten 1.4 turbo w zafirze C tez ma jakas usterke ...
i uwazac zeby skrzynia byla m32 .. ;]

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ljs_ljs_ljs za ten post post:
  • Pogromca
Pogromca
Moderatorzy

op Jakoś mi te Ople nie siedzą..oglądałem.... Biggrin

Na szczęście nie mam aż takiego ciśnienia i można się rozglądać powolutku...

Odpowiedz
user64
Zarejestrowani

Raczej żeby nie była m32.

Odpowiedz
ljs_ljs_ljs
Zarejestrowani

(07-05-2024, 09:53)user64 napisał(a): Raczej żeby nie była m32.
Masz racje, zeby NIE BYLA m32... ( zle mi sie napisało ..wrr) , m32 to zły manual.

Odpowiedz
Jurek
Zarejestrowani

Online
TSI w 2012 roku przeszły modernizację ,podstawa to zmiana rozrządu z łańcucha który był podstawą problemów na pasek .W tych przed modernizacją rozciągał się łańcuch rozrządu nawet po 40tysiącach ,padała UPG ,turbina 100-150 tysięcy ,często dziura w tłoku .Te po modernizacji są zdecydowanie lepsze i przy dbałości bezawaryjne .

Odpowiedz
ljs_ljs_ljs
Zarejestrowani

Zgadza sie ..przeszło modernizacje, ale trzeba patrzec nie na rok prodyukcji .. ale rodzine silnikow
EA111 ZUO rozrzad na lancuhu z ktorym to sa problemy.
EA211 niby chwalą, rozrzad na pasku .
JEszcze Kia Carens 1.6 GDI ;] ...a moze ... SsangYong :P

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-05-2024, 20:06 przez ljs_ljs_ljs.)

Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

Tu widać, że chyba nie o to chodzi żeby złapać króliczka ale by gonić go ...

Czego byście tu nie napisali to wiadomo, że od Poloneza po Porsche każe auto będzie miało jakąś wadę wrodzoną, to normalne.

Trzeba podjąć ryzyko i kupić to co się podoba, wykluczając ewentualnie jakieś pewniaki, które na 80 % mogą się szybko wysypać.

Ja kupiłem Espace z wiadomym ryzykiem usterek elektroniki, przedniego zawieszenia, ryzykiem połknięcia paska osprzętu przez rozrząd. Ale jak bym miał szukać z eliminacją całkowitego ryzyka to na piechotę bym ganiał.

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
[-] 6 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi PunkRock86 za ten post post:
  • Chayan, LURP, Pogromca, twilk7, wojteks, Wozny84




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości