op
Drodzy eksperci w dziedzinie mechaniki pojazdowej 
Wymieniłem sworzeń wahacza i łącznik stabilizatora w swoim Espace. W oryginale sworzeń jest nitowany do wahacza. Więc podobnie jak wcześniej robiłem to po drugiej stronie, odciąłem nity i przykręciłem sworzeń śrubami z zestawu.
I tutaj pojawiła się zagwozdka, bo z tego co wiem, w Espace wahaczem nie reguluje się zbieżności (w końcu nitowanym nie ma jak), a po ostatnim zabiegu, kiera przy jeździe na wprost jest lekko skośna w lewo. Drążki nie były tknięte podczas roboty. Auta nie ściąga podczas przyspieszania, ale kierownica ustawia się właśnie w takiej pozycji jak na foto.

Wymieniłem sworzeń wahacza i łącznik stabilizatora w swoim Espace. W oryginale sworzeń jest nitowany do wahacza. Więc podobnie jak wcześniej robiłem to po drugiej stronie, odciąłem nity i przykręciłem sworzeń śrubami z zestawu.
I tutaj pojawiła się zagwozdka, bo z tego co wiem, w Espace wahaczem nie reguluje się zbieżności (w końcu nitowanym nie ma jak), a po ostatnim zabiegu, kiera przy jeździe na wprost jest lekko skośna w lewo. Drążki nie były tknięte podczas roboty. Auta nie ściąga podczas przyspieszania, ale kierownica ustawia się właśnie w takiej pozycji jak na foto.
![[Obrazek: 20250402-100252.jpg]](https://i.ibb.co/LfThpkJ/20250402-100252.jpg)

Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.