op
Witam,
Jakiś czas temu miałem lekką nieszczelność między skrzynią a silnikiem, trzeba było rozpołowić okazało się (m.in), że skrzynie delikatnie przecieka. Została wysłana do warsztatu i tam (na moją prośbę) został wydłużony piąty bieg. Teraz spalanie przy spokojniej jeździe (ok 90km/h) potrafi wyjść na trasie 5,7l
Jednak od tego momentu tempomat działa mi na biegach 1-4, a na 5 - jest ignorowany. Mam świadomość, że jest to związane ze zmianą tego przełożenia i komputer nie może sobie poradzić z prędkościami na kołach i silnika, bo ustawienia mu nie pasują...
Znacie jakąś metodę aby tempomat zaczął działać na 5 piegu (na pozostałych może nie działać), myślę, że mogę zdobyć rozmiar nowego przełożenia.
Jakiś czas temu miałem lekką nieszczelność między skrzynią a silnikiem, trzeba było rozpołowić okazało się (m.in), że skrzynie delikatnie przecieka. Została wysłana do warsztatu i tam (na moją prośbę) został wydłużony piąty bieg. Teraz spalanie przy spokojniej jeździe (ok 90km/h) potrafi wyjść na trasie 5,7l

Jednak od tego momentu tempomat działa mi na biegach 1-4, a na 5 - jest ignorowany. Mam świadomość, że jest to związane ze zmianą tego przełożenia i komputer nie może sobie poradzić z prędkościami na kołach i silnika, bo ustawienia mu nie pasują...
Znacie jakąś metodę aby tempomat zaczął działać na 5 piegu (na pozostałych może nie działać), myślę, że mogę zdobyć rozmiar nowego przełożenia.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-03-2016, 21:53 przez grzemach.)