auto powinno ruszyc odrazu do przodu powoli. Na lekkim wzniesieniu powinno sie utrzymac i nie zjezdzac w dol, a nawet lekko powinno sie przesuwac w gore... To objawy zuzycia lub tez sprawnosci sprzegla hydrokinetycznego. Sprawdzic tez mozna w czasie jazdy jak sie zachowuje skrzynia na kazdym biegu w trybie manualnym. Przy zalaczeniu najwyzszego biegu i zwalnianiu powinna zrzucac sama biegi na nizsze... A przy nizszych i przyspieszaniu, podprowadzi obrowy wyzej ale powinna zalaczyc wyzszy bieg sama.
Plus oczywiscie szarpanie na wszystkich biegach, nie powinno szarpac mocno. Jakies jednokrotne moze sie zdarzyc, ale nie za kazdym razem. Na postoju przy przelaczaniu dzwignia Tez nie powinno mocno szarpac. Przy wlaczeniu D moze lekko szarpnac bo zalaczy sie bieg do pełzania...
Jeszcze inni sie moze niech wypowiedza tez
Plus oczywiscie szarpanie na wszystkich biegach, nie powinno szarpac mocno. Jakies jednokrotne moze sie zdarzyc, ale nie za kazdym razem. Na postoju przy przelaczaniu dzwignia Tez nie powinno mocno szarpac. Przy wlaczeniu D moze lekko szarpnac bo zalaczy sie bieg do pełzania...
Jeszcze inni sie moze niech wypowiedza tez