Dajcie chłopu spokój, ma te swoje teorie i niech sobie tak funkcjonuje, byle innym tych teorii nie wciskał bo ręce opadają.
Się okazuje, że ja też całe życie źle leje do silników z paskiem bo zawsze powyżej połowy :P (na szczęście żaden się nie rozleciał)
@ ljs_ljs_ljs prawidłowo poziom oleju mierzysz po minimum 15 minutach postoju na równej powierzchni oczywiście, a najlepiej po nocnym dłuższym postoju zmierzyć, masz pewność prawdziwego wyniku. Zanim zaczniesz coś kombinować w temacie oleju, polepszaczy, ceramizatorów i innych cudów, to nie obraź się , ale proponuję dokształcić w temacie pomiaru poziomu oleju, bo możliwe, że to ubywanie i zmiany poziomu oleju są spowodowane tylko i wyłącznie błędnym pomiarem poziomu i wtedy szukasz przyczyn nieistniejącego problemu.
Się okazuje, że ja też całe życie źle leje do silników z paskiem bo zawsze powyżej połowy :P (na szczęście żaden się nie rozleciał)
@ ljs_ljs_ljs prawidłowo poziom oleju mierzysz po minimum 15 minutach postoju na równej powierzchni oczywiście, a najlepiej po nocnym dłuższym postoju zmierzyć, masz pewność prawdziwego wyniku. Zanim zaczniesz coś kombinować w temacie oleju, polepszaczy, ceramizatorów i innych cudów, to nie obraź się , ale proponuję dokształcić w temacie pomiaru poziomu oleju, bo możliwe, że to ubywanie i zmiany poziomu oleju są spowodowane tylko i wyłącznie błędnym pomiarem poziomu i wtedy szukasz przyczyn nieistniejącego problemu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-07-2023, 19:13 przez mb_17.)
były: Laguna I ph II 1.6 16V , Laguna II ph I 3.0 V6 24V, Laguna II ph I 1.8 16V, Octavia I 1.9TDI, Grand Scenic II ph II 2.0T
-> jest Laguna II ph II 2.0 dci Initiale Paris + Yaris III 1.5 Dual VVT-ie