Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Dźwięk przepływającej wody na zimnym silniku


Wojtgda
Zarejestrowani

a może koledze nie działa odpowietrzenie układu i trzeba tylko korek wymienić który upuszcza ciśnienie gdy woda jest za gorąca w przypadku gdy się nie otwiera to wodę wyrzuca w innych miejscach.

Odpowiedz
Patrys4891
Junior Administratorzy

Damian1200 napisał(a):A co z tym dźwiękiem przepływającej wody ? Opisałeś to jako bulgotanie ?
Tak, domyślam się że dźwięk, o którym piszesz to dźwięk przepływających bąbelków powietrza.

Czy z uszkodzoną uszczelką można jeździć? To zależy jak jest uszkodzona.
Jak nie widzisz żadnych zmian w pracy silnika, w płynie chłodniczym nie ma oleju a olej też normalnie wygląda to jeździj i obserwuj.

Thumbup
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Patrys4891 za ten post post:
  • Damian1200
maciej1486
Zarejestrowani

Online
Ja zaczalem u siebie w astrze od zmiany korka zbiorniczka plynu potem jezdzilem bez termostatu. Mi wywalalo plyn po rozgrzaniu silnika i odkreceniu korka potrafilo z pol litra jak nie wiecej wylac poza tym auto jezdzilo ok jedyne co to gdy byla dosc duza wilgoc na dworze za soba mialem pelno dymu bo woda szla w wydech. Sprawdz czy nie masz wiekszego stanu oleju lub czy w plynie nie ma oleju. Co do dolewania wody pamietaj by na zime zmienic na plyn bo Ci zamarznie

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-06-2015, 13:51 przez maciej1486.)

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
Damian1200
Zarejestrowani

op Wodę dolałem tylko wtedy bo nie miałem płynu.
Jeśli mi się uda to wieczorem sprawdzę czy nie ma oleju w płynie.
Co do korka to chyba taki zakupie i wymienię, może to pomoże

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Również sprawdź dokładnie olej, ponieważ ubyło Ci płynu,czy aby płyn nie poszedł do oleju.
Jak będziesz wyciągał delikatnie bagnet sprawdź czy na nim nie ma tak jakby dwóch poziomów. Pierwszy wyższy może wskazać że jest płyn w oleju a olej będzie ciemniejszy niżej. Tak jakby były na bagnecie dwa stany.

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
Damian1200
Zarejestrowani

op Układ odpowietrzony problem zniknął(jeszcze jutro to sprawdzę). Do wymiany termostat i przy okazji płyn chłodniczy, łącznie z filtrami i olejem Biggrin Mam nadzieję, że po tym problem się nie powtórzy Biggrin dziękuję wszystkim i pozdrawiam Biggrin

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

5 gości