Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Drazki, tuleje, gumy


twilk7
Zarejestrowani

Online
(21-04-2022, 07:47)speq napisał(a): A jeśli ktoś kiedyś te luzy likwidował (ponoć można) to może być wrażenie, że kierownica jakby trzymała, stawiała chwilowy opór, kiedy chce skręcić jadąc wcześniej prosto?
Poza tym przy max skręcie jakby pulsowała.
Tak, ponieważ kasując luz, kasujesz go w miejscu, gdzie listwa jest już wytarta, czyli na wprost, a już obok jest już ciasno.

Wysłane z Redmi Note 10 Pro

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi twilk7 za ten post post:
  • speq
speq
Zarejestrowani

Dzięki, czyli najprawdopodobniej.
A to odbijanie kierownicy, pulsacyjne ma max skręcie i w zakrętach, jak się trzyma skręcone koła? To też objaw zużytej maglownicy?

Odpowiedz
twilk7
Zarejestrowani

Online
A ubywa płynu?

Wysłane z Redmi Note 10 Pro

Odpowiedz
speq
Zarejestrowani

Skąd?

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Raczej z ukladu wspomagania...

Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
speq
Zarejestrowani

A co ma wyciekać jak jest elektryczne u mnie.

Odpowiedz
twilk7
Zarejestrowani

Online
Nie patrzyłem na model samochodu. W takim razie niekoniecznie to wina magla.

Wysłane z Redmi Note 10 Pro

Odpowiedz
speq
Zarejestrowani

Więc wg ciebie co powinienem zrobić, żeby zdiagnozować gdzie leży problem?

Odpowiedz
twilk7
Zarejestrowani

Online
Z Twojego opisu wynika, że był kasowany luz, czego się nie robi, gdyż jak pisałem, kasujesz w miejscu gdzie listwa jest wytarta najbardziej, a w inny jest ciasno co powoduje ciężką pracę lub przycinanie.

Wysłane z Redmi Note 10 Pro

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-04-2022, 20:14 przez twilk7.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

6 gości