Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

DPF/FAP


KamilCK
Zarejestrowani

op WWłaśnie to jestem tak samo jak z samochodami elektrycznymi i dla tego zapytałem czy są ekologiczne. Tak jak kolega powiedział to jest pozorna ekologia i ldzionka się wydaje że są ekologiczni ale suma sumaru i tak wszstko trafi do atmosfry.

Odpowiedz
KamilCK
Zarejestrowani

op Ja już po wypalanie FAP wymieniam Oli i gotowe. Dodam od Siebie obroty w pierwszej fazie (2min)2000 później maleją do 1200obr/min i tak przez 26min i później w końcowej fazie wzrastają stopniowo do 2800obr i koniec wypalania.
Ps. Po wypalaniu sprawdziłem poziom Oli i taki sam jak przed rozpoczęciem wypalania zdałem Oli i weszło tyle samo co spuściłem. Wydaje mi się że nie jest konieczna wymiana Oli po wypalaniu.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-08-2016, 19:02 przez KamilCK.)

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
(25-08-2016, 19:02)KamilCK napisał(a): Wydaje mi się że nie jest konieczna wymiana Oli po wypalaniu.
na pewno jest konieczna

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
KamilCK
Zarejestrowani

op
(25-08-2016, 19:08)pio555 napisał(a):
(25-08-2016, 19:02)KamilCK napisał(a): Wydaje mi się że nie jest konieczna wymiana Oli po wypalaniu.
na pewno jest konieczna
No a jak samochód wypala się sam w trasie i też zwiększa ilość paliwa to teoretycznie też powinno się wymieniać Oli! 
Ja na wszelki wypadek wymieniłem Olej i filtr ale stan przed jak i po wypalaniu nie zwiększył się nic i to samo jest jak wysłałem stary Oli i wlalem nowy żadnych różnic w ilościach

Odpowiedz
twilk7
Zarejestrowani

Ilu fachowców tyle opinii.

Odpowiedz
KamilCK
Zarejestrowani

op Ja nie jsystem fachowcem tylko wypowiadam się na ten temat po obserwacji i czystej matematyce  (dodawanie odejmowanie)

Odpowiedz
funkoval
Specjalisci

(25-08-2016, 23:40)KamilCK napisał(a): Ja nie jsystem fachowcem tylko wypowiadam się na ten temat po obserwacji i czystej matematyce  (dodawanie odejmowanie)
Arytmetyka czasem zawodzi, tak jak fizyka newtonowska przy prędkościach bliskich światła. Zwłaszcza gdy dochodzą inne czynniki.
Temperatura filtra czy obecność katalizatora ma dość istotne znaczenie, tak jak i stosunek dawki podanego paliwa do objętości tlenu. W przypadku wypalania w trasie temperatura filtra budowana jest stopniowo przez wyższe obrotu przez pewien czas. Przy wypalaniu stacjonarnym temperatura budowana jest przez większą dawkę paliwa podawaną przez wtryski.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-08-2016, 23:49 przez funkoval.)

Odpowiedz
KamilCK
Zarejestrowani

op Pytanie innej beczki ale na temat gdzie kupie lub jak ktoś może prosił by o link do przewodów Ciśnieniowych idących od FAP ponieważ dziś je lekko ruszyłem i rozpadły się w rękach a szukam i nie mogę znaleźć.
Chyba że da się kupić podobny przewód na metry ale żeby był też odporny na temperaturę

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-08-2016, 00:10 przez KamilCK.)

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Kup paliwowe w oplocie. Dedykowanych nie ma w sprzedaży

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi Oktawiusz za ten post post:
  • KamilCK, PRZEMO
KamilCK
Zarejestrowani

op Ok dzięki tak właśnie zrobiłem i dziś zamontuje je bo p podpięcie Clip pokazuje błąd "brak filtra cząstek stalych"  a co najciekawsze na desce w samochodzik nic ni pokazuje nie wulywala błędu.

Diagnostyka Clip - uczę się Biggrin
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

4 gości