Wczoraj przerabiałem temat przeplywomierza. Tak samo błąd df056 stały i service na desce oraz komunikat sprawdź wtrysk . Po pierwsze odpiąć wtyczkę i sprawdzić napięcie na pinach 1,3 oraz 4 (odpinajac wtyczkę piny liczymy od strony podszybia) powinno być odpowiednio 5v,5v,12v oczywiście przy załączonym zapłonie. Jeśli wszystko oki sprawdzamy na Clipie odczyt parametrów a konkretnie napięcie przepływomierza. Przy odpalonym silniku w zależności od obrotów powinno być w zakresie od 1-5V. Jeśli pokazuje 0 na 99,99% do wymiany jest przepływomierz. Oczywiście uprzednio sprawdzając napięcie na wtyczce . Mój przepływomierz wyglądał całkiem dobrze obie blaszki były całe a mimo to nadawał się do wymiany.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-04-2019, 09:57 przez Rafalek106.)