maciej1486
21,040
22
2412
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Trasa 100km megane 2 1.9 dci srednia predkosc 78 spalanie 4.2 L;) max do 100km /h
Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
blazejk
13,816
22
2665
797
SC II ph I
2006
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Sławków
blazejk
Specjalisci
— 29-01-2015, 16:37
Fajnie że macie takie niskie spalanie
Tylko pamiętajcie że 1.9dCi 120KM ma turbinę VTG a co za tym idzie jazda "ECO" niższy turbinę a druga sprawa każdy silnik Turbo potrzebuje obrotów żeby długo się kręcił.
Grand Scenic II - 1,9dCi Confort Expression & Laguna II- 2,2dCi Automat Initiale Paris
"A teraz szybko, zanim dotrze do nas, że to bezsensu" - król Julian
•
maciej1486
21,040
22
2412
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Wiesz nie zawsze mozna go kreci gdy jest duzy ruch na drodze ;))
Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
blazejk
13,816
22
2665
797
SC II ph I
2006
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Sławków
blazejk
Specjalisci
— 29-01-2015, 17:47
Mi nie chodziło o kręcenie do czerwonego pola na każdym biegu  bo jak podejrzewam przy skrzyni PK6 i 1.9dCi 120KM obroty są poniżej 2k obr i na dłuższą metę nie jest to zdrowe dla turbo.
Grand Scenic II - 1,9dCi Confort Expression & Laguna II- 2,2dCi Automat Initiale Paris
"A teraz szybko, zanim dotrze do nas, że to bezsensu" - król Julian
•
Oktawiusz
14,818
56
2041
683
INNY
2019
INNY
Sokołów Podlaski
Do tego koło dwumasowe, które przy ekodrivingu przeżyje najwyżej kilka miesięcy.
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
•
Asia
19,906
29
5659
2,582
SC II ph II
2008
1.9 dCi 130KM, 2007-2009
Sandomierz
Asia
Kobiety
— 29-01-2015, 18:11
podziwiam Was za "lekką" nogę
•
maciej1486
21,040
22
2412
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Ale bez przesady chodzi mi o normalna jazde zmiana biegow do 3 tys a nie zadna jazda eko gdzie 4 wrzuca sie przy 50km/h
Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
Maniek7
1,786
3
24
43
SC II ph I
2003
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Grabków\ Radom
Maniek7
Zarejestrowani
— 29-01-2015, 20:08
Turbinka w dieslu włącza się przy 2200,tak? Czyli jeśli zmieniasz po wyżej to nic Ci nie grozi.
•
blazejk
13,816
22
2665
797
SC II ph I
2006
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Sławków
blazejk
Specjalisci
— 29-01-2015, 20:43
Maniek ale przy 100km/h to nie ma nawet 2000obr więc turbo dostaje w głowie.
Grand Scenic II - 1,9dCi Confort Expression & Laguna II- 2,2dCi Automat Initiale Paris
"A teraz szybko, zanim dotrze do nas, że to bezsensu" - król Julian
•
Mati
26,576
101
4843
4,484
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 30-01-2015, 00:16
Maniek7 napisał(a):Turbinka w dieslu włącza się przy 2200,tak? Czyli jeśli zmieniasz po wyżej to nic Ci nie grozi. turbina kręci się cały czas, a moc auto uzyskuje od maksymalnego momentu obrotowego do maksymalnej mocy KM
(29-01-2015, 20:43)blazejk napisał(a): Maniek ale przy 100km/h to nie ma nawet 2000obr więc turbo dostaje w głowie. zależy oczywiście na jakim biegu
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
|