op
Zakładam temat, w którym mam nadzieję będziemy prowadzić merytoryczną dyskusję. Sprawadzenie aut często budzi kontrowersje, frustrację u kupujących albo i miłe zakończenia w postaci uśmiechu na zadowolonych twarzach nabywców scenica.
Wypowiedzcie się proszę tutaj czy warto?
Czy macie z tym jakieś doświadczenia (lepiej własne niż zasłyszane)?
Czy jest coś na co trzeba szczególnie uważać, spodziewać się przy zakupie auta np. z Francji, Włoch, Niemiec etc?
Wypowiem się jako pierwszy żeby zaczepić dyskusję. Sprowadziłem kilka samochodów z Hiszpanii. Za każdym razem głównie na własny użytek z myślą sprzedaży po pół roku, roku z jeszcze jakimś zyskiem. Cel ćwiczenia był taki żeby kupić auto z suchego, ciepłego kraju, auto, które nie widzało zimy i soli na drogach i jeździło głównie po dobrych drogach.
Był czas, że można było kupić tam bardzo tanio auta ale to się niestety skończyło
Każde auto, które przyprowadziłem przyjechało na kołach, przed wyjazdem robiliśmy z bratem gruntowny przegląd - jednak 24h jazdy po 2300km dróg do zrobienia. Żadnego z tych aut się nie powstydzę i nie mam skrupułów wobec żadnego z kupujących ode mnie. Dostali samochód w takim stanie w jakim został przeze mnie opisany. Jedną z Toyot Yaris jeździ moja mama od 4 lat. Zmieniamy w nim tylko olej co 2-3 lata (robi nim 4-5k km rocznie) i opony zima-lato.
Scenica kupiłem od handlarza, ponieważ zjeździłem całą Polskę w poszukiwaniu czegoś sensownego. Gdzie nie pojechałem dziadostwo przeokrutne za duże pieniądze. Okaząło się, że dało się kupić auto pod samym nosem, za przyzwoitą rynkową cenę.
Po kilku miesiącach wymieniłem turbinę, łożysko w kole, naprawiłem klimę, wyczyściłem EGR. CZy mogę o to winić handlarza albo Holandię, z której auto zostało kupione? Myślę, że nie. Z prywatnych rąk z polskiego pochodzenia, mogło spotkać mnie to samo. Za to mam dobrze wyposażone auto, w nienagannym stanie wizualnym i technicznym.
Jak ktoś Cię będzie chciał oszukać to i tak Cię oszuka. Nie ważne czy cudzoziemiec, handlarz czy osoba prywatna. Najczęściej auta się zmienia wtedy kiedy się już spodziewamy wydatków, których nie chcemy pakować juz w swój samochód. Taka jest prawda.
Wypowiedzcie się proszę tutaj czy warto?
Czy macie z tym jakieś doświadczenia (lepiej własne niż zasłyszane)?
Czy jest coś na co trzeba szczególnie uważać, spodziewać się przy zakupie auta np. z Francji, Włoch, Niemiec etc?
Wypowiem się jako pierwszy żeby zaczepić dyskusję. Sprowadziłem kilka samochodów z Hiszpanii. Za każdym razem głównie na własny użytek z myślą sprzedaży po pół roku, roku z jeszcze jakimś zyskiem. Cel ćwiczenia był taki żeby kupić auto z suchego, ciepłego kraju, auto, które nie widzało zimy i soli na drogach i jeździło głównie po dobrych drogach.
Był czas, że można było kupić tam bardzo tanio auta ale to się niestety skończyło
Każde auto, które przyprowadziłem przyjechało na kołach, przed wyjazdem robiliśmy z bratem gruntowny przegląd - jednak 24h jazdy po 2300km dróg do zrobienia. Żadnego z tych aut się nie powstydzę i nie mam skrupułów wobec żadnego z kupujących ode mnie. Dostali samochód w takim stanie w jakim został przeze mnie opisany. Jedną z Toyot Yaris jeździ moja mama od 4 lat. Zmieniamy w nim tylko olej co 2-3 lata (robi nim 4-5k km rocznie) i opony zima-lato.
Scenica kupiłem od handlarza, ponieważ zjeździłem całą Polskę w poszukiwaniu czegoś sensownego. Gdzie nie pojechałem dziadostwo przeokrutne za duże pieniądze. Okaząło się, że dało się kupić auto pod samym nosem, za przyzwoitą rynkową cenę.
Po kilku miesiącach wymieniłem turbinę, łożysko w kole, naprawiłem klimę, wyczyściłem EGR. CZy mogę o to winić handlarza albo Holandię, z której auto zostało kupione? Myślę, że nie. Z prywatnych rąk z polskiego pochodzenia, mogło spotkać mnie to samo. Za to mam dobrze wyposażone auto, w nienagannym stanie wizualnym i technicznym.
Jak ktoś Cię będzie chciał oszukać to i tak Cię oszuka. Nie ważne czy cudzoziemiec, handlarz czy osoba prywatna. Najczęściej auta się zmienia wtedy kiedy się już spodziewamy wydatków, których nie chcemy pakować juz w swój samochód. Taka jest prawda.
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::