Jak kupowałem swojego (luty 2013) miał 4,5 roku i nakręcone ~220 000,auto z polskiego salonu do końca regularnie serwisowane więc przebieg rzeczywisty, turbina, wtryski i dwumasa oryginalne. Do dzisiaj odpukać w niemalowane nic się złego nie dzieje tak więc jeśli sprawdzisz auto i wszystko będzie ok to nie masz się co bać przebiegu.
Czy taki interes to finansowe samobójstwo?
op
Najbardziej niepokoi mnie to zawieszenie i pocenie się silnika. Jaki sądzicie, czy po takiej naprawie i wymianę zawieszenia ten samochód może być w dobrym stanie? A z innej beczki na fakturze widzę wymianę kabli za 1000 zl. Przy okazji naprawy zawieszenia.
Pytanie co w tym zawieszeniu było robione, czy tylko wymiana wachacza plus ewentualnie McPerson czy coś więcej, czy coś było naciągane czy wystarczyła wymiana części. Zrobiłbym pełną geometrię podwozia, a zapocenie, spróbuj wynegocjować usunięcie usterki przed zakupem, ewentualnie niech Ci zrobią wycenę naprawy.
op
Już podaje: Dolny wahacz zawieszenia przedniego, dwie sprężyny zawieszenia przedniego, tuleja oporowa, przewody fotela, "blok-odblok modułu elektronicznego airbag". Kontrola zbierznosci: Oś przednia -5, os tylna 5.
Kontrola zawieszenia Przod Amplituda L21 P23 Tłumienie L66 P63 Tył Amplituda L38 P36 Tłumienie L56 P38 Mam jeszcze informacje o popękanej osłonie dolnej silnika i pogiętej osłonie termicznej wydechu (Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-01-2015, 15:43 przez cybersphinx.)
op
Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz. Z czym związana może być praca serwisowa z airbagiem (powyżej). Wkręcam się ze to może oznaczać brak poduszki powietrznej
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości