op
Czołem,
Ostatnio przez przypadek natrafiałem gdzieś na jakiś post odnośnie wysokiej temperatury silnika, uszkodzonego termostatu, częstej pracy wentylatora.
Auto mam od listopada zeszłego roku i po przemyśleniu zauważyłem, że w moim przypadku także dość często wentylator chłodnicy pracował, nawet jakiś czas po wyłączeniu silnika.
W gruncie rzeczy, chyba nigdy wczesniej w innych samochodach nie miałem do czynienia z tak często załączającym się wentylatorem.
Tak teraz sobię myślę, że w przypadku kiedy jeździłem na załączonej klimatyzacji wentylator nie załączał się już po wyłączeniu zapłonu, możliwe, że ze względu na ciągłe chłodzenie wentylatorem w trakcie jazdy (klima on).
Do teraz sobie myślałem, że ten typ tak ma, ale przemyśleniu zaczynam się zastanawiać czy wszystko jest ok, czy może silnik faktycznie się przegrzewa, może termostat, czujnik temp jest uszkodzony?
Ma ktoś z Was może podobne spostrzeżenia w swoich autach, może ktoś z Was przerabiał już taki temat?
Benzyna 1.2 TCe 130KM 12/2016 93tys km
Ostatnio przez przypadek natrafiałem gdzieś na jakiś post odnośnie wysokiej temperatury silnika, uszkodzonego termostatu, częstej pracy wentylatora.
Auto mam od listopada zeszłego roku i po przemyśleniu zauważyłem, że w moim przypadku także dość często wentylator chłodnicy pracował, nawet jakiś czas po wyłączeniu silnika.
W gruncie rzeczy, chyba nigdy wczesniej w innych samochodach nie miałem do czynienia z tak często załączającym się wentylatorem.
Tak teraz sobię myślę, że w przypadku kiedy jeździłem na załączonej klimatyzacji wentylator nie załączał się już po wyłączeniu zapłonu, możliwe, że ze względu na ciągłe chłodzenie wentylatorem w trakcie jazdy (klima on).
Do teraz sobie myślałem, że ten typ tak ma, ale przemyśleniu zaczynam się zastanawiać czy wszystko jest ok, czy może silnik faktycznie się przegrzewa, może termostat, czujnik temp jest uszkodzony?
Ma ktoś z Was może podobne spostrzeżenia w swoich autach, może ktoś z Was przerabiał już taki temat?
Benzyna 1.2 TCe 130KM 12/2016 93tys km