akle
16
0
1
0
SC III ph I
2009
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Słupsk
akle
Zarejestrowani
— 17-04-2018, 20:18
op
Dzisiaj zrobiłem sobie przypadkiem kontrolę ciśnienia w cylindrach.Wyszło 7 - 8 bar.Czy mam się już wieszać? Czy wystarczy nalać jakiegoś ceramizera?
•
pio555
31,319
125
11117
3,033
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
Online
— 17-04-2018, 20:19
(17-04-2018, 20:18)akle napisał(a): Czy wystarczy nalać jakiegoś ceramizera? pomoze jak umarłem kadzidło
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
michaldck
4,822
25
3866
5,275
INNY
2017
INNY
Kraków! (Węgrzce)
(17-04-2018, 20:19)pio555 napisał(a): (17-04-2018, 20:18)akle napisał(a): Czy wystarczy nalać jakiegoś ceramizera? pomoze jak umarłem kadzidło Co nie znaczy, że masz się wieszać
----
napisane telefonem
Lubię mojego Scenica
Wydrze wydrzę wydrze wydrze wydrze wydrzę.
•
pio555
31,319
125
11117
3,033
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
Online
— 17-04-2018, 20:26
dokładnie
jeśli zmierzyłeś dobrze to pozostaje próba olejowa
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
keszelka
93
0
1
22
SC III ph I
2009
1.6 16v 110KM, 2009-2011
stargard
keszelka
Zarejestrowani
— 18-04-2018, 18:21
Po co się wieszać,wystarczy dokupić parę koni.Tylko nie z Zakopanego bo słabe i narowiste.A poważnie , jak nie planujesz startu w wyścigach to jeszcze pojeździsz.
•
Grzegorz Łubieński
1,899
8
292
88
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Szczecin Pogodno, Zachodniopomorskie, Poland
Ja ostatnio mierzyłem w SC II 1,6 rodziców i miałem 13-14 barów. Zrób na olej, bo w tych silnikach często się wypalały gniazda zaworów, szczególnie na LPG. Jeśli po oleju będzie bez zmian, to raczej silnik kwalifikuje się do wymiany/remontu. A jaki masz przebieg ?
Rodzice tez mieszkają w Stargardzie
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-04-2018, 18:40 przez Grzegorz Łubieński.)
•
pio555
31,319
125
11117
3,033
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
Online
— 18-04-2018, 18:43
(18-04-2018, 18:21)keszelka napisał(a): A poważnie , jak nie planujesz startu w wyścigach to jeszcze pojeździsz ty tak na poważnie?
przecież takie ciśnienie to agonia
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
akle
16
0
1
0
SC III ph I
2009
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Słupsk
akle
Zarejestrowani
— 27-04-2018, 20:48
op
Zrobiłem próbę olejową i wyszło że dół jest dobry.Mechanik mówi że głowica (zawory) do regeneracji.Ale sam nie chciał naprawiać.Warto? Czy ktoś wie ile to może kosztować.Czy lepiej wstawić/kupić nowy silnik?
•
Grzegorz Łubieński
1,899
8
292
88
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Szczecin Pogodno, Zachodniopomorskie, Poland
(27-04-2018, 20:48)akle napisał(a): Zrobiłem próbę olejową i wyszło że dół jest dobry.Mechanik mówi że głowica (zawory) do regeneracji.Ale sam nie chciał naprawiać.Warto? Czy ktoś wie ile to może kosztować.Czy lepiej wstawić/kupić nowy silnik? Głowica to jakiś max 1000 zł z nowymi zaworami i spokój na następne 200 tyś. Kupując używany silnik nie wiesz co w nim będzie no i dużo większy koszt. Zdecydowanie regeneruj glowicę
Wysłane z mojego S60 przy użyciu Tapatalka
•
|