Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Chmura dymu


Martyna
Zarejestrowani

op Mam problem ze swoim autem scenic II 2.0 16V zagazowany. Kopci jak się nagrzeje, dym jest szary, na zimnym chodzi idealnie występuje tylko para wodna. Wymienione zostały cewki świece, w silniku nie ubywa oleju (sprawdzone), nie ma żadnych mazi w silniku nic nie śmierdzi olej normalny, w zbiorniczku na plyn też wszystko jest ok, żadnych bąbelków i innych dziwnych rzeczy tam nie ma, nic nie ubywa, na gazie chodzi trochę gorzej, auto nie ma problemów z odpalaniem przy mrozie -7 odpala z pół obrotu, po podłączeniu pod kompa wyskoczyły błędy cewek, wypadającego zapłonu stąd wymiana wyżej wymienionych części, problem dalej jest. Odma czysta nie ma żadnych nagarów. Stąd moje pytanie czy to mogą być jakieś sterowniki, kable, wężyki, itp. Męczę się z tym już drugi tydzień, ręce opadają. Proszę o pomoc jakąś informację co to może być. Dziękuję za każdą pomoc.
PunkRock86 napisał 12-03-2022, 09:30:
Zgodnie z regulaminem forum :

pkt. 4. Każdy nowy użytkownik forum, przed założeniem nowego tematu i napisaniu pierwszego
posta, zobowiązany jest do zapoznania się z tym regulaminem, uzupełnienia profilu oraz
przywitania się w dziale http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania" POWITANIA.

Zapraszamy do przywitania się z użytkownikami i dalszego uczestnictwa w życiu www.scenic-forum.pl

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-03-2022, 09:30 przez PunkRock86.)

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(12-03-2022, 08:56)Martyna napisał(a): Kopci jak się nagrzeje, dym jest szary
w/g mnie problem ze zbyt bogatą mieszanką
nie masz błędy Check Emission?
(12-03-2022, 08:56)Martyna napisał(a): po podłączeniu pod kompa wyskoczyły błędy cewek, wypadającego zapłonu stąd wymiana wyżej wymienionych części, problem dalej
kto to stwierdził i jakim komputerem?

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
szymin89
Zarejestrowani

Trzeba by się przyjrzeć bliżej map sensorowi, składzie mieszanki i korekt, może nawet reset ustawień wyuczonych był by pomocny.
Po prostu zweryfikować to co pokazuje sonda Lambda a jak jest rzeczywiście ze spalinami.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości