Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

CHECK ABS BRAKING


szczeniakpl
Zarejestrowani

(15-12-2015, 05:46)siwusek216 napisał(a): Na pewno tak nie wygląda w SC 2 są pierścienie z tworzywa wymieniane razem z lozyskami lub tarczami z tylu. Niemam pojęcia czy elementy są dostępne osobno. W razie czego tył bym znalazl.

Fakt w SC2 są inne, sugerowałem się SC1 w którym wymieniałem, dzięki za poprawę  Cheers

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

op Dziś będe działa przy Renatce dam znac co i jak mi poszło
Lewarki są, kanał ,jest bro jest,.czyli cały zestaw  narzedzi.:-)

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

op A więc tak.Problem został usunięty,okazało sie że wysunął sie przewód z końcówką czujnika z tego zabezpieczenia przy piaście.
Szkoda tylko że okazało sie to dopiero przy ostatnim kole jak sprawdzałem.Bo każde zdejmowałem wyjmowałem wtyczki i sprawdzałem
Suma sumarum wszystko juz ok.Dziekuje wszystkim za pomoc.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi scrabi za ten post post:
  • szczeniakpl
Czaarnybodek
Zarejestrowani

(15-12-2015, 19:17)scrabi83 napisał(a): A więc tak.Problem został usunięty,okazało sie że wysunął sie przewód z końcówką czujnika z tego zabezpieczenia przy piaście.
Szkoda tylko że okazało sie to dopiero przy ostatnim kole jak sprawdzałem.Bo każde zdejmowałem wyjmowałem wtyczki i sprawdzałem
Suma sumarum wszystko juz ok.Dziekuje wszystkim za pomoc.

Witam :Biggrin Miałem taki sam defekt. Mam pytanie czy trzeba skasować ten błąd czy powinien sam zgasnąć ??

Odpowiedz
miro
Moderatorzy

Powinien sam zgasnac.

"Ludzie,którzy twierdzą,że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać ludziom którzy właśnie to robią."

                                                               
  Cheers Zapraszamy na VI Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl -Sielpia Wielka 14-16 czerwiec 2019 roku
Odpowiedz
michumal
Zarejestrowani

To zależy... proste błędy po ustaniu przyczyny same gasną (oczywiście pozostają w pamięci komputera), jednak te poważniejsze błędy w przypadku systemów bezpieczeństwa same nie gasną i trzeba je likwidować komputerem diagnostycznym np. Clipem.

Scenic II Ph I 2006 2.0 16V automat
Odpowiedz
Czaarnybodek
Zarejestrowani

Ok  Thumbup Jak włożyłem wsuwkę to od razu nie zgasł tylko rano jak wyjechałem z garażu i po chwili sam się zgasił.  Naughty

Odpowiedz
Jakub Es
Zarejestrowani

Witam,

odkurzę temat podobna sytuacja. Przy odpaleniu silnika zapaliła się kontrolka od ABS/ESP i ten sam komunikat "check ABS braking".

Pytanie moje brzmi, czy można z tym jakiś czas jeździć? Klasycznie chwilę przed wyjazdem wyskoczyło i raczej nie zdążę odwiedzić mechanika.

Z góry dzięki, pzdr.

Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

Musisz mieć świadomość, że nie masz w danym momencie ABS, a przynajmniej zakładać że nie działa.
Sprawdź czy czujnik ABS w którymś z przednich kół nie wypadł z mocowania -to najczęściej się zdarza ze względu na rdzewiejące blaszki które go trzymają.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-08-2020, 08:37 przez polaq.)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi polaq za ten post post:
  • Jakub Es




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości