Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Brak połaczenia ze sterownikiem silnika


lukkasprzyk
Zarejestrowani

mam znalazłem schemat http://chomikuj.pl/piolo52/naprawa+samoc...r(archive) Biggrin

MODUŁ ZABEZPIECZAJĄCY I PRZEŁĄCZAJĄCY to jest BSI dobrze myślę?

dalej jestem w d... wiem tyle ze z BSI prąd nie wychodzi zaraz jadę sprawdzić swoje BSI na podmianę

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-04-2016, 16:20 przez lukkasprzyk.)

CLIP V138/V142 ZAMOŚĆ, FNR 4in1 kodowanie kart w 30s, czyszczenie pamięci z kart, zgrywanie kodu w razie zgubienia karty 
dzajson
Zarejestrowani

(01-04-2016, 18:31)lukkasprzyk napisał(a): zrobiłem dziś screeny 1 pokazuje brak połączenia z modułami
http://www.fotosik.pl/zdjecie/774f5f27eeab5cec

2 wywala błąd Df010
http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/a0d9846184b97984
dokłdany opis błedu http://www.fotosik.pl/zdjecie/7e3be1c78a638b92
pewnie ma to jakiś związek

pomierzyłem napięcie na OBD2 i wyszło mi za niskie:
http://www.fotosik.pl/zdjecie/d3100b0a28c318bd
http://www.fotosik.pl/zdjecie/c8d7f839472a868a
brak napięcia na zapłonie

Zmierzyłem też napięcie czy dochodzi do kompa od airbag i też go nie ma po zapłonie masa jest Down
http://www.fotosik.pl/zdjecie/e4825c1706af21c4

po kablu doszedłem do BSI gdzie nie wychodzi napięcie z z 10Pina z PPH2 są to 2 żółte przewody obstawiam że padło BSI
http://www.fotosik.pl/zdjecie/b20553a5a60137c7

ktoś ma jakieś pomysły :>? lub uwagi

obstawiam że jest uszkodzony BSI on nie ma w sobie imo dobrze myślę jest tylko w nim wyposażenie aby nr się zgadzały??

Nie wiem czy benzyna rożni się od dizla ale ale wg mojego schematu + po zapłonie jest na pinie 11 pph2 w załączniku schemat

Załączone pliki

Miniatury
   

lukkasprzyk
Zarejestrowani

na PPH2: 8,10 i 11 jest po zapłonie muszę resztę pinów zobaczyć i na PEH 1pin jest po zapłonie, dziś wymienię cewkę idącą na te piny na BSI

http://www.fotosik.pl/zdjecie/b20553a5a60137c7

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-04-2016, 19:13 przez lukkasprzyk.)

CLIP V138/V142 ZAMOŚĆ, FNR 4in1 kodowanie kart w 30s, czyszczenie pamięci z kart, zgrywanie kodu w razie zgubienia karty 
dzajson
Zarejestrowani

(07-04-2016, 19:13)lukkasprzyk napisał(a): na PPH2: 8,10 i 11 jest po zapłonie muszę resztę pinów zobaczyć i na PEH 1pin jest po zapłonie, dziś wymienię cewkę idącą na te piny na BSI

http://www.fotosik.pl/zdjecie/b20553a5a60137c7

Sprawdź przekaźnik 1155 który znajduje się za listwami  wyświetlacza licznika.

Załączone pliki

Miniatury
   

lukkasprzyk
Zarejestrowani

ok sprawdzę dzięki za podpowiedź Biggrin tam chyba 2 są dobrze kojarzę? oba podmienię przekaźników mam pare

znalazłem ten sam problem i chyba chodzi tu o cewkę w BSI tyco v23076-a1001-D143 jest ich 4 lubią padać dają 12V po zapłonie

http://www.diagnostic-auto.com/t16399-re...c-scenic-2

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-04-2016, 21:23 przez lukkasprzyk.)

CLIP V138/V142 ZAMOŚĆ, FNR 4in1 kodowanie kart w 30s, czyszczenie pamięci z kart, zgrywanie kodu w razie zgubienia karty 
dzajson
Zarejestrowani

Na przekaźniku 1155 napięcie z aku przechodzi + po zapłonie i od niego zacznij resztę masz na schemacie .

[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi dzajson za ten post post:
  •
lukkasprzyk
Zarejestrowani

przekaźnik wymieniłem i nic, pomierzyłem napięcie na pinach na BSI pod maską na PPH2 mam na 8 pinie  stały + na 10 i 11 brak zasilania wiem że cewkę załącza napięciem komputer który jest pionwo przymocowany do płytki, przejście na nóżkach jest, silnik mam po zapłonie + 1PIN (PEH Łącze), kolega mówi że może być problem z karta ale jakim cudem jak rozrusznik kręci, jeden raz mi dziś załapał sam z siebie, nie wiem co to może być ręce opadają. Masa na czytniku kart i przycisku start jest i innych modułach co dalej?

http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...3#15589193

ten sam problem ktoś miał ale nie napisał rozwiązania

(08-04-2016, 15:49)lukkasprzyk napisał(a): przekaźnik wymieniłem i nic, pomierzyłem napięcie na pinach na BSI pod maską na PPH2 mam na 8 pinie  stały + na 10 i 11 brak zasilania wiem że cewkę załącza napięciem komputer który jest pionwo przymocowany do płytki, przejście na nóżkach jest, silnik mam po zapłonie + 1PIN (PEH Łącze), kolega mówi że może być problem z karta ale jakim cudem jak rozrusznik kręci, jeden raz mi dziś załapał sam z siebie, nie wiem co to może być ręce opadają. Masa na czytniku kart i przycisku start jest i innych modułach co dalej?

http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...3#15589193

ten sam problem ktoś miał ale nie napisał rozwiązania

http://www.elektronikasamochodowa.net/th...age-2.html

ten sam problem chodzi o zwarcie na lini K ale tamto auto pali

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-04-2016, 15:54 przez lukkasprzyk.)

CLIP V138/V142 ZAMOŚĆ, FNR 4in1 kodowanie kart w 30s, czyszczenie pamięci z kart, zgrywanie kodu w razie zgubienia karty 
dzajson
Zarejestrowani

http://www.fotosik.pl/zdjecie/774f5f27eeab5cec

Sprawdź wiec sieć  multipleksową .

Załączone pliki

Miniatury
   

lukkasprzyk
Zarejestrowani

(08-04-2016, 15:49)lukkasprzyk napisał(a): przekaźnik wymieniłem i nic, pomierzyłem napięcie na pinach na BSI pod maską na PPH2 mam na 8 pinie  stały + na 10 i 11 brak zasilania wiem że cewkę załącza napięciem komputer który jest pionwo przymocowany do płytki, przejście na nóżkach jest, silnik mam po zapłonie + 1PIN (PEH Łącze), kolega mówi że może być problem z karta ale jakim cudem jak rozrusznik kręci, jeden raz mi dziś załapał sam z siebie, nie wiem co to może być ręce opadają. Masa na czytniku kart i przycisku start jest i innych modułach co dalej?

http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...3#15589193

ten sam problem ktoś miał ale nie napisał rozwiązania

(08-04-2016, 15:49)lukkasprzyk napisał(a): przekaźnik wymieniłem i nic, pomierzyłem napięcie na pinach na BSI pod maską na PPH2 mam na 8 pinie  stały + na 10 i 11 brak zasilania wiem że cewkę załącza napięciem komputer który jest pionwo przymocowany do płytki, przejście na nóżkach jest, silnik mam po zapłonie + 1PIN (PEH Łącze), kolega mówi że może być problem z karta ale jakim cudem jak rozrusznik kręci, jeden raz mi dziś załapał sam z siebie, nie wiem co to może być ręce opadają. Masa na czytniku kart i przycisku start jest i innych modułach co dalej?

http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...3#15589193

ten sam problem ktoś miał ale nie napisał rozwiązania

http://www.elektronikasamochodowa.net/th...age-2.html

ten sam problem chodzi o zwarcie na lini K ale tamto auto pali
Która to linia K i odkąd dokąd kabel ten idzie?

ze schematu widać że 7 pin w obd2 łączy się z silnikiem do B4 to jest linia K?
puścić może kabel od K na nowo lub sprawdzić przejście do masy lub oporowość?
a może po prostu go uciąć jest potrzebna ta linia K?
mam do wyboru pare schematów ktory wybrac:
F4R771
F9Q880
K4M760
K9K722
K4M761
F4R770
K4J730

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-04-2016, 16:38 przez lukkasprzyk.)

CLIP V138/V142 ZAMOŚĆ, FNR 4in1 kodowanie kart w 30s, czyszczenie pamięci z kart, zgrywanie kodu w razie zgubienia karty 
dzajson
Zarejestrowani

http://www.fotosik.pl/zdjecie/d3100b0a28c318bd
Podałem schemat
wg oznaczenia silnika, ja mam benzynę i silnik K4M760

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-04-2016, 16:32 przez dzajson.)





Użytkownicy przeglądający ten wątek:

6 gości