maciej1486
21,040
22
2412
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
op
Hej, od kilku dni posiadam auto z instalacją lpg. Jest to moje drugie auto z instalacja. Mam taką przypadłość, widniał check więc przeskanowałem błędy i wyskoczyła zbyt uboga mieszkanka przy 3500 obrotòw z błędem sondy. Przejechałem 300km i po trasie gdzie jeździłem na wyżych obrotach znòw wyskoczył ten sam błąd. Dodam, ze gdy jeździłem po mieście z mniejszymi obrotami błąd nie wyskoczył. Poprzedni właściciel nawet wymienił sondy na nowe lecz nie pomogło. Czy to urok LPG? Czy męczyć gazownika?
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
Roming
8,393
27
5190
5,668
INNY
2019
INNY
Tarnobrzeg
Roming
Zarejestrowani
— 14-01-2019, 10:49
Jeśli ubogo na wysokich obrotach to trzeba dobrze wystroić.
Strojenie na korekty i AFR winno sprawę załatwić.
•
maciej1486
21,040
22
2412
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
op
Czyli nie jest normalnym pojawiający sie check przy instalacji lpg?
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
pio555
31,464
126
11207
3,060
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 14-01-2019, 11:24
(14-01-2019, 10:50)maciej1486 napisał(a): Czyli nie jest normalnym pojawiający sie check przy instalacji lpg? Oczywiście że nie...
Miałem kilka aut z LPG i w żadnym po założeniu LPG check się nie świecił
...
Zazwyczaj po założeniu LPG mieszanka jest zbyt uboga i wywala czujnik spalania stukowego...trzeba dostroić i po sprawie
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
Roming
8,393
27
5190
5,668
INNY
2019
INNY
Tarnobrzeg
Roming
Zarejestrowani
— 14-01-2019, 11:30
Dodatkowo jeśli ubogo to istnieje ryzyko wypalenia gniazd zaworowych w głowicy.
•
maciej1486
21,040
22
2412
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
op
Ok. Udam się go gazownika
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
sportway
1,627
331
120
INNY
2018
INNY
Był SportWay 1.8
Może reduktor nie dawać juz rady przy wyższych obciążeniach. Trzeba go regenerować lub zwiększyć ciśnienie robocze. Wtryski uszkodzone raczej działają w drugą stronę czyli leją.
•
kszyba
518
0
71
56
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Ostróda
kszyba
Zarejestrowani
— 18-01-2019, 06:40
Może membrana w reduktorze już się zrobiła kamienna. To tylko kwestia czasu i warto wymienić parownik lub zregenerować raz na kilka lat.
•
maciej1486
21,040
22
2412
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
op
Instalacja ma 1.5r także jest na gwarancji. We wtorek jestem umówiony z gazownikiem.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-01-2019, 07:09 przez maciej1486.)
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
|