Jeżeli ukręciło by ci wirnik w turbinie to przede wszystkim byś widział kupe dymu za sobą.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Bezpiecznik 200A na klemie pali - testowanie Clipemem
żeby zblokowało silnik z powodu zbyt duzej ilosci paliwa w cylindrze to chyba mało prawdopodobne.Musiało by lać z wtrysku jak z wiadra,
Jeżeli ukręciło by ci wirnik w turbinie to przede wszystkim byś widział kupe dymu za sobą.
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
op
(16-04-2016, 13:35)scrabi83 napisał(a): Jeżeli ukręciło by ci wirnik w turbinie to przede wszystkim byś widział kupe dymu za sobą.Tak myślę , ale ani w czasie jazdy kiedy zgasł silnik i w czasie kilku prób odpalenia nie było ani grama dymu . Czy sprężarka mogła nie dostawać oleju i dlatego urwało coś ? Jakiś zator , uszkodzona pompa olejowa ? A co z panewkami w tym wypadku ? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-04-2016, 13:54 przez kris.)
Po drugie bys cos słyszał niepokojącego jak by sie coś działo nie halo .
Dziwne ma teorie ten mechanik. Może podjedz do niego ze swoim Clipem i zobaczymy co wtedy on powie.
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Na Twoim miejscu zabrał bym samochód na diagnostykę do innego mechanika, bo to się na prawdę nie klei.
op
(16-04-2016, 14:06)Highwayman1990 napisał(a): bo to się na prawdę nie klei.Też odnoszę takie wrażenie . Ponieważ silnik i cała jego naprawa jest robiona około 30k km temu , to teraz powinno to wszystko iść na gwarancji . Prawdopodobnie dlatego coś się nie klei w zeznaniach mechanika . Za naprawy musiałbym zapłacić albo nie . Tu jest problem moim zdaniem .
op
(16-04-2016, 13:35)scrabi83 napisał(a): żeby zblokowało silnik z powodu zbyt duzej ilosci paliwa w cylindrze to chyba mało prawdopodobneA czy jakimś cudem mógł dostać się do cylindra olej i wtedy zablokować silnik np. wcześniej uwalić turbo ? Czy mogło wessać większość oleju z miski i gdzieś wywalić , można bu było to zobaczyć na zewnątrz ? ( olej ) (Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-04-2016, 17:17 przez kris.) (16-04-2016, 12:59)kris napisał(a): owodem zatrzymania silnika i uszkodzenia rozrusznika podczas prób rozruchu było całkowite zalanie cylindra olejem napędowym ,Najlepszy dowcip, jaki przeczytałem dzisiaj. Jeśli tak miało by być w czasie jazdy - miał byś za sobą siwą chmurę z niespalonego paliwa ( tzw. "siwy dym" znany dobrze żołnierzom z jednostek pancernych ). Musiało by się nalać na postoju - tylko skąd? A ukręcony wirnik to już w ogóle.. zatarcie wirnika turbosprężarki to i owszem.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
op
Turbina poszła do speców od napraw .
Diagnoza - zatarte turbo przez nagar , urwany wirnik , rozszczelnienie układu smarowania , olej wessało do kolektora ssącego , olej w silniku w cylindrach . Pod spodem nic nie kapie - stoijuż kilka dni . Mechanik odpalił silnik bez turbo z zaślepionymi kanałami olejowymi . Pali dobrze i równo . Wtryski raczej są OK , pompa paliwa też . Do płukania cały układ olejowy , do sprawdzenia panewki i pompa olejowa ( roczna , była nówka założona ). Poproszę jeszcze o próbę przelewową , coś to da ? Jakiś pogląd na stan wtrysków ? Wkurza mnie takie macanie co się stało i dlaczego . Złe paliwo i tyle nagaru się zebrało ? Czy może coś innego ? Acha - odma do mycia i nowa rurka zasilająca turbo w olej . Czy to wszystko trzyma się kupy ? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-04-2016, 21:21 przez kris.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości