op
Witam,
W moim Szczeniaku (rok 2002 automat 2.0 16V) obok dźwigni zmiany biegów jest "magiczny" przycisk, który pomaga w czasie jazdy w trudnych warunkach (śnieg). Jak kupowałem auto, to nie zauważyłem, że jest "za mocno wciśnięty". Coś musiało się tam połamać, bo mimo, że jest podświetlony (czyli elektryczne połączenie jest), to po wciśnięciu nie zapala się kontrolka na desce rozdzielczej. Czy ktoś może wymieniał ten przycisk? Czy jest możliwe sprawdzenie "w domowych warunkach", czy cały układ padł, czy tylko wyłamany przycisk? Jak to w ogóle powinno działać w praktyce?
Z góry dziękuję za wszelkie informacje.
Pozdrawiam
W moim Szczeniaku (rok 2002 automat 2.0 16V) obok dźwigni zmiany biegów jest "magiczny" przycisk, który pomaga w czasie jazdy w trudnych warunkach (śnieg). Jak kupowałem auto, to nie zauważyłem, że jest "za mocno wciśnięty". Coś musiało się tam połamać, bo mimo, że jest podświetlony (czyli elektryczne połączenie jest), to po wciśnięciu nie zapala się kontrolka na desce rozdzielczej. Czy ktoś może wymieniał ten przycisk? Czy jest możliwe sprawdzenie "w domowych warunkach", czy cały układ padł, czy tylko wyłamany przycisk? Jak to w ogóle powinno działać w praktyce?
Z góry dziękuję za wszelkie informacje.
Pozdrawiam