900 tyś na LPG, ktoś od nas go pobije?
Osobiście uważam że to bzdury. Ale to jest moje zdanie. Autobus ma tyle ciężko przejechać.
Artykuły typu: robienie samochodem osobowym ponad milion i jest ok, oraz jazda całe życie bez wymiany oleju to lipa. Pamiętajcie że oprócz podzespołów to buda nie wytrzyma naprężeń przy takich przebiegach. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-01-2020, 17:58 przez h4jt.)
tylko to stary D4FT czyli rozwinięcie silnika D4F z dołożoną "delikatna" turbiną a nie H5FT...a to juz jest kolosalna róznica
mniej więcej jak F4R czyli zwykłe 2.0 z dołożonym Turbo czyli 2.0T czyli F4RT z drugiej strony dobry "rzeźnik" na tarczach 575tyś pewnie przy wymianie były jak żyletki
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM (21-03-2014, 20:48)Robuś napisał(a): Osobiście uważam że to bzdury. Ale to jest moje zdanie. Autobus ma tyle ciężko przejechać.O naprężenia się nie bój. Miałem auto z przebiegiem 1 650 000km i po sprzedaniu widywałem je jeszcze pracujące przez 3 lata, a sprzedałem jak zaczęło mieć 13 lat i co było nigdy nie wymienione nawet nie będę pisał, bo i tak nie uwierzycie. A zrobienie 200 000km w rok też nie jest jakimś tam wyczynem - przez ok 10 lat pracy jako kierowca zrobiłem tyle niejednokrotnie. Obecnie mam Espace z przejechanymi 452 000 km i trzyma się dobrze, naprawdę dobrze. (15-01-2020, 21:25)Maciek R4 napisał(a): Obecnie mam Espace z przejechanymi 452 000 km i trzyma się dobrze, naprawdę dobrzewiększość ludzi na forum ma auta z takim przebiegiem..tylko o tym nie wiem i tez ich auta trzymają się dobrze
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości