Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

1.9 dci ciężko odpala.


scrabi
Zarejestrowani

U mnie przy 1padnietej calkowicie swiecy palił normalnie.. Zadnych skutków ubocznych, tylko komunikat mialem sprawdz wtrysk.

Wysłane z mojego HT17Pro przy użyciu Tapatalka

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
tadeuszek
Zarejestrowani

(16-02-2018, 07:30)mariusz# napisał(a): a te świece to mierzyłeś omomierzem ? czy tylko sprawdziłeś czy dochodzi do nich napięcie?
Świece sprawdzałem omomierzem ,jak i czy dochodzi do nich prąd i wszystko w porządku, Mam takie wrażenie jakby był słabszy niż kiedy , i tak go głowy przyszedł mi jeszcze przepływomierz żeby sprawdzić.

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

(16-02-2018, 14:09)tadeuszek napisał(a): przyszedł mi jeszcze przepływomierz żeby sprawdzić.
odepnij i zobacz jak będzie

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
tadeuszek
Zarejestrowani

Nic to nie dało, jutro trochę więcej czasu będzie to coś pogrzebię, a tak z innej beczki myślałem o zakupie jakiegoś testera do auta , czy to warto , może ktoś już ma.

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

Jakiego testera?????
Clip prawde powie...

Wysłane z mojego HT17Pro przy użyciu Tapatalka

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
tadeuszek
Zarejestrowani

Próbowałem odkręcić regulator paliwa  Shocking , żadna śrubka nawet nie drgnęła i się nawet torx urwał Madanimated

Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

Niestety z tymi śrubkami jest problem. Ja też nie mogłem ich odkręcić ale w końcu udało się.

Odpowiedz
tadeuszek
Zarejestrowani

Założyłem inny regulator ale objawy dalej te same , a czujnik temperatury miałby coś wspólnego ?

Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

(24-02-2018, 09:48)tadeuszek napisał(a): Założyłem inny regulator ale objawy dalej te same , a czujnik temperatury  miałby coś wspólnego ?

Raczej nie.
Myślę, że taniej wyjdzie podłączyć clip.
Może się okazać, że to wina pompy.

Odpowiedz
tadeuszek
Zarejestrowani

No to trzeba by się w końcu wybrać a myślałem że się obejdzie , a wtryski by miały coś jeśli dość paliwa idzie na przelew? robiłem tzw. test przelewowy i wyszło po około 50ml /wtryskiwacz przez 5 min tylko jeden miał 60 ml

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

7 gości