Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

1.9 DCI 130km BRAK MOCY


A2-eR11
Zarejestrowani

(09-09-2016, 06:57)KamilCK napisał(a): Ps. Według prawa fizyki chłodniejsze powietrze ma więcej tlenu to może być przyczyną.

Dokladnie, a 20 stopni to jest duza roznica.

Odpowiedz
DENIS4244
Zarejestrowani

(20-08-2016, 22:57)Mati napisał(a): to jest obejma która łączy tą rurkę która idzie faktycznie do egra... bardzo ciężko jest spiąć tą opaskę z powodu braku podejścia -jest za silnikiem ok 20cm w dół. (strzałka czerwona)
ta ala zaślepka do mnie przynajmniej nie przemawia, rozumiem że trzeba by ją włożyć w środek łączenia tych rurek i spięcia nową opaską... ale czy to bezpieczne jeśli by ten krążek się przepalił i wleciał w EGR? Zwykła blacha z nierdzewki docięta, włożona u góry i przykręcona to oczywiście że tak.

tu masz kolego zaślepkę do swojego silnika, 
http://allegro.pl/21-zaslepka-egr-renaul...23055.html
razem z podkładkami do niej, i nie musisz wykręcać całkowicie tych śrubek chyba na klucz 10 (zaznaczone na zielono) tylko poluzujesz żeby się luz zrobił wkładasz (tu gdzie strzałka zielona)  i zakręcasz i po robocie


z tą podkładką co Ci podesłałem myślę że poradzisz sobie bez zdejmowania podszybia aby tylko grzechotkę włożyć i poluzować,
a z tym co Ty pokazałeś to nawet bez podszybia jest tam strasznie złe podejście, bardzo ciężko jest jedną ręką a dwie nie wejdą Biggrin

wyczyściłem dziada dziś u mechanika i zamówiłem zaślepka żeby mieć spokój samochód już ma moc i nie ma błąd

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(09-09-2016, 07:18)... napisał(a): Według prawa fizyki chłodniejsze powietrze ma więcej tlenu
Według praw fizyki - powietrze o niższej temperaturze ma większą gęstość, zatem w jednostce objętości zawarta jest większa jego masa.
Dlatego też w teorii obliczeniowej silników operuje się pojęciem masowego natężenia przepływu.
A tlenu w powietrzu z reguły jest zawsze zbliżona ilość.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-09-2016, 06:00 przez ko-ma.)

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

No tak. Masz calkowita racje.
To taki skrot myslowy z tym jest ze wiecej tlenu przy mniejszej temp Thumbup

Odpowiedz
KamilCK
Zarejestrowani

op Kurcze od tamtej pory testowałem samochód i obserwowałem zachowania i wydaje mi się że nie jest to zależne od temperatury. Raz ma moc i jedzie bardzo dobrze a za parę godzin lub następny dzień brakuje mu czegoś jak by ktoś mu dołożył z 400kg do masy. I myślę co sprawdzić gdzie szukać

Diagnostyka Clip - uczę się Biggrin
Odpowiedz
PRZEMO
Administratorzy

Sprawdź układ wydechowych.
Ile masz gram w FAP?

mobilnie

Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.

Cheers Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
Odpowiedz
KamilCK
Zarejestrowani

op W FAP mam między 13g a 19g zależy kiedy sprawdzam. Temperatura przed i za FAP w teasie w granicy 300/350stopni

Diagnostyka Clip - uczę się Biggrin
Odpowiedz
PRZEMO
Administratorzy

a przewody do sąd przy FAP masz całe ?

Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.

Cheers Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

to juz jakby nie były całe powinnno wysypac bledami od deski, a juz napewno w klipie, ze cos jest nie tak z przewodami...
Bardzo dziwny przypadek.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-09-2016, 10:30 przez A2-eR11.)

Odpowiedz
PRZEMO
Administratorzy

na moim przykładzie i Yorgena nie koniecznie

Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.

Cheers Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

5 gości