Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

1.9 DCI 130km BRAK MOCY


LUKKUL4158
Zarejestrowani

Może Podepnij jutro jeszcze raz Clipa

Wysłane z mojego Lenovo P1c72 przy użyciu Tapatalka

Thumbup
Odpowiedz
KamilCK
Zarejestrowani

op Mogę podpiąć ale błędu nie było żadnego
PS. Może ktoś ma jakieś powinny być wartością poszczególnych modułów albo coś bo nie wiem nawet gdzie szukać.
Czuć że turbina działa.
A mocy brakuje od doła jeszcze zanim turbina się włączy ale i tak w całym zakresie jest słabszy o około 40/50km

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-09-2016, 19:49 przez KamilCK.)

Diagnostyka Clip - uczę się Biggrin
Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

Spalanie moze wzrosnac jak sie FAP wypala, moze chwycilo akurat. Moze tez byc mulowaty... Plus bardzo ciepla temperatura na zewnatrz byla i moze byc taki efekt mulenia sie.

Odpowiedz
KamilCK
Zarejestrowani

op Może tak być ale 130km trasy?

Diagnostyka Clip - uczę się Biggrin
Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

no tyle to raczej nie... Sad to cos innego sie musi dziac...Sad tylko co? :o

Odpowiedz
KamilCK
Zarejestrowani

op Właśnie myślę co może mieć taki wplyw. Rano o 4.30 będę jechał żonę zawieźć do pracy to zobaczę czy coś się zmieniło. Ale pewnie będzie już dobrze.

Diagnostyka Clip - uczę się Biggrin
Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

Rano na pewno bedzie troche silniejszy bo chlodno bywa juz... Czasem sie zastanawiam ze jest az taka duza roznica w mocy miedzy upalnym popoludniem, a chlodnym porankiem.

Z drugiej strony tak sobie gdybam.. ze jak auto jest slabsze, to automatycznie mocniej go depczemy zeby poszedl, wiec i za tym wzrasta spalanie mocniej...

Odpowiedz
KamilCK
Zarejestrowani

op Właśnie też tak pomyślałem że to zależne od temperatury. Ale z drugiej strony aż tak różnica chyba nie powinna być. Rano samochód był bardzo taki energiczny od dolnych obrotów a popołudniu taki ospaly jak by mu przybyło conajmniej 400kg.

Diagnostyka Clip - uczę się Biggrin
Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

U mnie miedzy porankiem, a popoludniem bylo 20 stopni roznicy, a to jest duzo. Tez taki efekt odczuwam u siebie. Błędów zadnych nie mam takze.

Odpowiedz
KamilCK
Zarejestrowani

op Jeszcze dziś sprawdzę temperaturę powietrza dolotowego rano jak się rozgrzeje podczas jazdy i po południu i zobaczę jaka jest różnica może to coś pomoże.
Ps. Według prawa fizyki chłodniejsze powietrze ma więcej tlenu to może być przyczyną.

Diagnostyka Clip - uczę się Biggrin
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości