lekkir
191
0
31
23
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
pow. cieszyński
lekkir
Zarejestrowani
— 02-05-2020, 18:43
Niby korekty powyżej 1mg/s pod obciążeniem nie należą już do najlepszych to jednak myślę że raczej nie są powodem Twojego problemu - ale i tak warto dogłębnie to sprawdzić. Sprawdzałeś przepływkę, turbawkę? Ogólnie uważam że w renówkach odczyt jest zbyt rzadki nawet logując tylko kilka parametrów (w ciągu sekundy dużo się dzieje). Temu to czego szukasz może nie być widoczne... Loguj tylko obroty i jeden inny parametr i zrzucaj do excela. I tak pokolei... Później z tych danych w excelu rysuj wykres - najłatwiej zauważyć jakieś anomalia.
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-05-2020, 18:44 przez lekkir.)
•
siwusek216
5,927
17
4150
2,911
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
op
Jedyne co jak narazie zauważyłem to te korekcje które się rozjeżdżają. Turbo i przeplywka ogólnie wyglądały ok ale jeszcze sprawdzę dokładniej. Przepływomierz niedomagania chwilowe raczej bym wykluczył.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi siwusek216 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to siwusek216 for this post
• Yorgen
Yorgen
960
4
875
624
INNY
2009
INNY
Lędziny
Yorgen
Zarejestrowani
— 02-05-2020, 19:17
(02-05-2020, 18:57)siwusek216 napisał(a): Jedyne co jak narazie zauważyłem to te korekcje które się rozjeżdżają. Turbo i przeplywka ogólnie wyglądały ok ale jeszcze sprawdzę dokładniej. Przepływomierz niedomagania chwilowe raczej bym wykluczył.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Mogliśmy sprawdzić na moim jak to wygląda
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
•
PRZEMO
32,342
67
7858
19,625
SC III ph II
2015
2.0 dCi 160KM, 2014-2016
Czaniec k/B-B
PRZEMO
Administratorzy
— 02-05-2020, 21:08
(02-05-2020, 19:17)Yorgen napisał(a): (02-05-2020, 18:57)siwusek216 napisał(a): Jedyne co jak narazie zauważyłem to te korekcje które się rozjeżdżają. Turbo i przeplywka ogólnie wyglądały ok ale jeszcze sprawdzę dokładniej. Przepływomierz niedomagania chwilowe raczej bym wykluczył.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Mogliśmy sprawdzić na moim jak to wygląda
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka To właśnie dziś @ Yorgen pisałem @ siwusek216 czemu nie sprawdziliscie u Ciebie
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.
Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
•
siwusek216
5,927
17
4150
2,911
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
op
A bo to czasu brak, ten ostatni na spokojnie po przemyśleniach w domu robiłem.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
•
Vapor
1,109
9
1352
1,329
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Sosnowiec
Vapor
Zarejestrowani
— 03-05-2020, 05:00
Jak chcesz, to podjedź do mnie.
Przejedziesz się moim, sprawdzisz i porównasz sobie.
•
siwusek216
5,927
17
4150
2,911
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
•
siwusek216
5,927
17
4150
2,911
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
op
No i mam odpowiedź. Winę za szarpanie ponosi turbina a właściwie jej geometria.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
•
Neonixos666
914
3
197
28
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Szczytno
Na jakiej podstawie tak sadzisz skoro ciśnienie doładowanie odpowiada zadanemu.
•
siwusek216
5,927
17
4150
2,911
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
op
(07-05-2020, 18:35)Neonixos666 napisał(a): Na jakiej podstawie tak sadzisz skoro ciśnienie doładowanie odpowiada zadanemu.
Porównaj sobie PR009 i PR041 w początkowych wahaniach różnica wynosi ok 250mbar, większość sterowników wywala przeładowanie na poziomie 100mbar.... Tutaj producent zastosował większy margines błędu przypuszczalnie 400mbar. Diagnoza potwierdzona na hamowni, zrobić turbo dopiero martwić się wtryskami paliwo goni powietrze.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
•
|