(25-07-2023, 05:59)twilk7 napisał(a): Odepnij przepływomierz i zobacz, czy coś się zmieni.
Wysłane przy użyciu Tapatalka
Też mam problem szybkiego zapychania się dpf w ostatnim czasie. Wcześniej wypalał się co 1500-2000 km, ostatnio to i co 200 km mu się zdarza. Problem zaczął się mniej więcej miesiąc temu po wyjeździe do Chorwacji.
Ja u siebie doszukuję się większej złożoności problemu, gdyż korekty na drugim wtrysku mam rzędu 1,5, natomiast na 1 i 3 w okolicy -0,8. Oczywiście te wartości się ciągle zmieniają. Zaznaczę, że w okolicy ferii zimowych korekty na wszystkich wtryskach były rzędu 0,5.
Za sugestia mechanika wyjeździłem puszkę LM na 1/3 zbiornika. Kolega z pracy zasugerował tec2000- zalałem 2 puszki na ok 7 litrów paliwa, po wyjeżdżeniu bez większych efektów. Twierdzi on (kolega), że po takim czyszczeniu wtryski muszą się "zaadoptować do nowych warunków" i obiektywny efekt powinien być widoczny po kilkuset km. Wg mnie coś tutaj bajką trąci.
Zauważyłem, że DPF obecnie zapełnia się w tempie 1g/10km. Dla testów odpiąłem wtyczkę od przepływki i po przejechaniu ok 30 km przybyło może 0,5g sadzy. Czy to może wskazywać na uszkodzony przepływomierz?
Wysłane z mojego KB2003 przy użyciu Tapatalka