Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

1.6 dci Brak Mocy Brak Błędów


kuba_igor
Zarejestrowani

op Witam 
Jak w tamcie, pacjent 1.6 dci BiTurbo
Objawy brak błędów, w parametrach widać niedoladowanie. Wolno wkreca się na obroty. Ogólnie nie jedzie

Sprawdzone
Nowy filtr paliwa, czujnik map. Podcisnienie jest przed zaworem reg.turbo 0,7 bar za 0,3bar trochę mnie to zastanawia. Korekty wtryskow na zimnym do 0.8. Dpf 80mbar
Jakie sugestie, przemyślenia ??? 
Wtyski na stół?? 
Turbiny na stół???
PunkRock86 napisał 18-04-2021, 13:38:
Zgodnie z regulaminem forum :

pkt. 4. Każdy nowy użytkownik forum, przed założeniem nowego tematu i napisaniu pierwszego
posta, zobowiązany jest do zapoznania się z tym regulaminem, uzupełnienia profilu oraz
przywitania się w dziale http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania" POWITANIA.

Zapraszamy do przywitania się z użytkownikami i dalszego uczestnictwa w życiu www.scenic-forum.pl

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-04-2021, 13:38 przez PunkRock86.)

Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

Zepnij przewody podciśnienia od zaworu reg. turbo na krótko i spróbuj
Sztanga od turbiny chodzi?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-04-2021, 13:49 przez krzysztofk.)

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi krzysztofk za ten post post:
  • kuba_igor
siwusek216
Zarejestrowani

Online
Odnośnie sprawdzenia podciśnienia na zaworze regulacji turbo
[Obrazek: fd5209e0b534700ab0216e60b5b92289.jpg]

[Obrazek: 0f05f7a6790567793dc65306997ab3c5.jpg]

Podkreślam ze to procedura serwisowa dla wersji z 1 turbina. 80mbar na czujniku różnicowym ciśnienia fap przy wolnych obrotach? Sprawdził bym jeszcze „zimny” zawór EGR ten z tylu silnika podobno lubią się wypalać w nim klapy a clip tego nie pokaże co tez może mieć wpływ na pomiar czujnika różnicowego bo przy takim wskazaniu powinien być fap zapchany.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi siwusek216 za ten post post:
  • kuba_igor
kuba_igor
Zarejestrowani

op Okazala się nieszczelnośc intercoolera co skutkowało produkcją sadzy i zapychaniem DPF EGR. Po naprawie nieszczelności, wymyciu EGR i wypaleniu DPF auto jeździ pełną mocą
Mati napisał 27-04-2021, 21:43:
Zgodnie z regulaminem forum :

pkt. 4. Każdy nowy użytkownik forum, przed założeniem nowego tematu i napisaniu pierwszego
posta, zobowiązany jest do zapoznania się z tym regulaminem, uzupełnienia profilu oraz
przywitania się w dziale http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania" POWITANIA.

Zapraszamy do przywitania się z użytkownikami i dalszego uczestnictwa w życiu www.scenic-forum.pl

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-04-2021, 21:43 przez Mati.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości