Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

1.6 dCi "muli" podczas przyspieszania.


GrzegorzN
Zarejestrowani

op
(05-04-2024, 19:04)mike_pi napisał(a): Był czyszczony na przełomie roku

Wysłane z mojego KB2003 przy użyciu Tapatalka

Nie o to mi chodzi. Skoro chcesz otworzyć przepustnicę, to czujnik będzie dostawał info że nie ma ciśnienia. Musiałbyś to zrobić programowo.

Agent od tanich ubezpieczeń.  Naughty


Odpowiedz
Neonixos666
Zarejestrowani

Z tego co obserwowałem to przepustnica wydechu ma związek z działaniem zimnego egr. Po odpaleniu (np w lato) najpierw działa gorący egr a potem po rozgrzaniu wyłącza się i działa zimny egr. W zależności od obciążenia różnie otwiera się ta przepustnica oraz zimny egr. Jadąc jednostajnie bez obciążenia więcej spalin trafia do silnika przez przymknięcie przepustnicy spalin, wymusza ona wtłaczanie ich przed turbo. Podczas przyśpieszania żadnej zawór egr nie powinien być otwarty a przepustnica wydechu nie powinna być przymknięta.

Odpowiedz
mike_pi
Zarejestrowani

(05-04-2024, 20:05)Neonixos666 napisał(a): Z tego co obserwowałem to przepustnica wydechu ma związek z działaniem zimnego egr. Po odpaleniu (np w lato) najpierw działa gorący egr a potem po rozgrzaniu wyłącza się i działa zimny egr. W zależności od obciążenia różnie otwiera się ta przepustnica oraz zimny egr. Jadąc jednostajnie bez obciążenia więcej spalin trafia do silnika przez przymknięcie przepustnicy spalin, wymusza ona wtłaczanie ich przed turbo. Podczas przyśpieszania żadnej zawór egr nie powinien być otwarty a przepustnica wydechu nie powinna być przymknięta.
Nie wiem czy widziałeś, ale na FB się pojawił post odnośnie sitka w pompie CR, które ponoć odpowiada za podobne objawy. Z tego co widziałem, to swego czasu kupowałeś zestaw naprawczy zawierający powyższe sitko. Czy je wymieniłeś?

Wysłane z mojego KB2003 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

5 gości