1.6 dCi "muli" podczas przyspieszania.
@ kotleto opis aktywnych błędów;
DF047 zapamiętany, nieistotny DF1167 oznacza napięcie sondy lambda poza granicami tolerancji. Do sprawdzenia wtyczka sondy lub sama sonda. DF015 zapamiętany, olałbym Df997 może być spalona jedna świeca nurnikowa, nieistotny dla mocy silnika DF297 - 2df oznacza filtr niedrożny i tu może być usterka samego filtra lub czujnika ciśnienia różnicowego, do sprawdzenia wężyki przy czujniku ciśnienia różnicowego. DF1012 - standard przy wyżej wymienionych błędach i jest nieistotny bo jest ich skutkiem, oznacza zablokowany tempomat z powodu usterki wtrysku. (08-07-2022, 08:49)lekkir napisał(a): No i wracam po wczorajszych pomiarach i powiem krótko - SUPER!Potwierdzam. Przed wakacjami wyczyściłem rurkę do czujnika ciśnienia spalin, a sam czujnik zalałem jakimś zmywaczem i była duża poprawa na +. Wczoraj ponownie wyjąłem czujnik i wymyłem do zmywaczem do EGR i jest kolejną znaczna poprawa ! Wysłane z mojego KB2003 przy użyciu Tapatalka
Masz jakieś zdjęcia gdzie ta rurka się znajduje i jak się do niej dostać ?
Skoro tak nam skutecznie idzie eliminowanie wad 1.6 dCi, to może ktoś mi pomoże:
Występuje to niemalże zawsze, najbardziej wyczuwalne na 1 biegu. W pewnym momencie ciśnienie doładowania referencyjne chwilowo znacznie się zmniejsza, po czym ciągnie dalej. W praktyce się objawia to tym, że auto często dostaje kangurka przy przyspieszaniu. Ktoś na pomysł gdzie szukać? Wysłane z mojego KB2003 przy użyciu Tapatalka |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości