szymin89
419
1
85
43
SC III ph I
2009
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Berlin/Augustów
szymin89
Zarejestrowani
— 14-03-2021, 13:18
(14-03-2021, 07:35)itek napisał(a): (13-03-2021, 23:16)szymin89 napisał(a): (13-03-2021, 23:01)itek napisał(a): Przy uszczelce termostatu może się mieszać olej z płynem. Wymiana z obudową. Jakim cudem?
Jeśli uszczelka od obudowy termostatu będzie uszkodzona to płyn chłodniczy będzie uciekał ale nie mieszał z olejem bo i skąd ten olej bym miał się tam wziąć.
Druga sprawa to gdy dostanie się olej do płynu chłodniczego- przez UPG lub chłodnicę oleju (jeśli takowa jest) to pierwsze co da tego oznaki to bród/olej w zbiorniku wyrównawczym a po długim okresie 'olewania oznak' spuchnięte/zmiękczone od oleju przewody gumowe.
Takim cudem: https://www.scenic-forum.pl/Watek-k4m812...rownawczym
O rzesz kurna, tego się nie spodziewałem. Zwracam honory.
•
Patrykus91
27
0
1
2
SC III ph I
2009
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Trójmiasto
op
Ostatnio patrzyłem na kompie wartości podczas pracy silnika. Czy -100% które mam podkreslone może na coś wskazywać? Auto zgaszone i odpalone cały czas tak samo
Załączone pliki
Miniatury
•
Markus
7,966
32
5540
3,148
SC II ph II
2008
1.9 dCi 130KM, 2003-2009
Toszek
Markus
Zarejestrowani
— 14-03-2021, 14:58
Odepnij akumulator na dłuższy czas. Może uda się "zresetować" mapy. Diagnostycznie raczej tylko clip prawdę ci powie.
Przejrzeć jeszcze raz świece, cewki...
•
Patrykus91
27
0
1
2
SC III ph I
2009
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Trójmiasto
op
Świecę i cewki nowe, praktycznie tak samo chodzi i na nowych i starych. Na nowych świecach trochę lepiej na LPG ale to może przez przerwe 0,7
Właśnie szukam kogoś z clipem.
•
polaq
2,312
18
635
48
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Łódź
polaq
Zarejestrowani
— 14-03-2021, 17:45
Na początek zakręć gaz na butli. Pojeździj na samej benzynie przynajmniej kilka dni. Wtedy się okaże czy masz prawidłowo gaz zestrojony.
Co do świec.
Skąd pomysł na dwuelektrodowe świece? W żadnej Renówce nie występują fabrycznie z tego co mi wiadomo. Jeżeli takie świece występują w aucie to od razu cewki są dużo większe.
Renault dla silnika k4m z tego co wiem nie proponuje żadnego zamiennika od NGK.
•
Markus
7,966
32
5540
3,148
SC II ph II
2008
1.9 dCi 130KM, 2003-2009
Toszek
Markus
Zarejestrowani
— 14-03-2021, 18:05
Co do świec bardzo dobrze z 1.6 (przynajmniej w moim sc1ph2) współdziałają Denso.
Jeśli na gazie jest lepiej to szukamy najpierw problemu w Pb.
•
Patrykus91
27
0
1
2
SC III ph I
2009
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Trójmiasto
op
(14-03-2021, 17:45)polaq napisał(a): Na początek zakręć gaz na butli. Pojeździj na samej benzynie przynajmniej kilka dni. Wtedy się okaże czy masz prawidłowo gaz zestrojony.
Co do świec.
Skąd pomysł na dwuelektrodowe świece? W żadnej Renówce nie występują fabrycznie z tego co mi wiadomo. Jeżeli takie świece występują w aucie to od razu cewki są dużo większe.
Renault dla silnika k4m z tego co wiem nie proponuje żadnego zamiennika od NGK.
Poprzedni własciciel takie zamontował
Ja zastąpiłem je jednoelektodowymi boscha
•
Patrykus91
27
0
1
2
SC III ph I
2009
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Trójmiasto
op
No i właśnie dziś poszedłem na przejażdżkę. Odpaliłem auto i od razu zgasło zapalilem ponownie trochę zamulal pojechałem na benzynie 5km po czym stanąłem na poboczu i zgasiłam i ponownie odpaliłem. I zmowa spadał z obrotow jakby miał zaraz zgasnąć.. Po czym wpadłem na pomysł żeby odpalić go awaryjnie od razu z gazu i.. Odpalił elegancko bez falowania na biegu czyli ewidentnie coś z układem benzynowym, wtryskiwacze, pompa paliwa. We wtorek jade podłączyć się clipem i zobaczymy co się łodpitula
•
polaq
2,312
18
635
48
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Łódź
polaq
Zarejestrowani
— 14-03-2021, 21:08
W przypadku padającej pompy paliwa Clip ci nic nie podpowie. Tylko organoleptycznie sprawdzenie zasilania paliwem: ciśnienie i wydatek pompy.
Jeżeli ktoś jeździł ze stanem paliwa PB poniżej rezerwy to możliwe że pompa się przytarła.
•
Patrykus91
27
0
1
2
SC III ph I
2009
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Trójmiasto
op
Panowie Clip nie pokazał błędów, wtryskiwacze benzynowe będą sprawdzane ale wyszło że jest troche slabe ładowanie trochę bo 13,3-13,5V podczas gdy w peugeocie mam 14,4v. Jakie macie napięcie u siebie w scenikach?
•
|