lepio126
188
0
5
3
SC III ph II
2014
1.5 dCi 110KM, 2013-2016
Poznań
lepio126
Zarejestrowani
— 06-08-2022, 22:26
op
Witam,
Na S5 musiałem wezwać lawetę
Dostałem stop i lawinę błędów , silnik nierówno pracuje jakby chodził na 3 cylindry. Wcześnie wszystko super, moc spalanie dynamika. Sprawa nagła.
Ktoś miał podobnie ? Na mój rozum jakby wtrysk się uszkodził lub zatkał. Tankuje na Orlenie ON.
Stop ryzyko awarii skontroluje układ wtrysku, ESP, tempomat ,coś z ruszaniem z góry, wydechowy i jeszcze start stop.. zapala dobrze, odpięcie klemy nie pomogło ani wypinanie wtyczek wtrysków.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-08-2022, 22:27 przez lepio126.)
•
GrzegorzN
232
0
25
4
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Kock
Większość błędów masz spowodowane właśnie tym który powoduje usterkę silnika. Z czytaj błędy i wklej. Nierówna praca silnika, może się wiązać z uszkodzeniem wtrysku, cewki, świecy(jak benzyniak) ale również np z przeskoczeniem rozrządu. Napisz co i kiedy robiłeś.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-08-2022, 01:18 przez GrzegorzN.)
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi GrzegorzN za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to GrzegorzN for this post
• Gieno555
andrzejwa
2,641
54
1282
321
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Chełm/Trawniki
Na 90% będzie błąd związany z obwodem jednego z czterech wtryskiwaczy. Zazwyczaj pomaga skasowanie błędu. Jeżeli sytuacja będzie powtarzać to do kontroli wtryskiwacze pod kątem oporności cewek. Powinno być około 200 kiloomów.
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 07-08-2022, 19:06
(06-08-2022, 22:26)lepio126 napisał(a): Witam,
Na S5 musiałem wezwać lawetę
Dostałem stop i lawinę błędów , silnik nierówno pracuje jakby chodził na 3 cylindry. Wcześnie wszystko super, moc spalanie dynamika. Sprawa nagła.
Ktoś miał podobnie ? Na mój rozum jakby wtrysk się uszkodził lub zatkał. Tankuje na Orlenie ON.
Stop ryzyko awarii skontroluje układ wtrysku, ESP, tempomat ,coś z ruszaniem z góry, wydechowy i jeszcze start stop.. zapala dobrze, odpięcie klemy nie pomogło ani wypinanie wtyczek wtrysków.
To teraz konkretnie: jaki to silnik?
Bo w stopce jest 1,4 benzyna, z treści postu wynika, że tankowany jest ON...
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
lepio126
188
0
5
3
SC III ph II
2014
1.5 dCi 110KM, 2013-2016
Poznań
lepio126
Zarejestrowani
— 07-08-2022, 20:02
op
Fakt, zapomniałem zmienić:p miałem kupić benzynę a kupiłem diesla... Może gorzej bo to czego się obawiałem właśnie wystąpiło .
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 07-08-2022, 20:21
Uważasz ze zrobiłeś gorzej kupując 1,5dci niz 1.4tce?????
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
broda1301
182
4
67
19
SC III ph I
2011
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Wieluń
Obstawiam któryś z wtrysków. Cewka piezoelektryczna padła. Przerabiałem to w szczeniaku żony. Najpierw jeden potem kolejny, założyłem komplet używanych wtrysków kupionych bardzo okazyjnie i od tamtej pory święty spokój.
Kolega może poda który rok auta i jakie numery mają wtryski chodzi mi o oba numery. Mam pewną teorię co do wtrysków 1.5 dci które sprawiają kłopoty.
•
lepio126
188
0
5
3
SC III ph II
2014
1.5 dCi 110KM, 2013-2016
Poznań
lepio126
Zarejestrowani
— 08-08-2022, 12:52
op
Gorzej nie, ale chyba ogólnie gorzej...jedno lepsze od drugiego. Co to ma być że taki wtrysk wytrzymał 100k...
Auto stoi u mechanika a ja pojechałem na urlop.
Nie robilem zdjęć na poboczu jakie ma wtryski sory ale zapomniałem . Ale mam Vin.
Zamiana na używane też już jeżdżone to dobre rozwiązanie problemu skoro padają losowo cewki??? W używanych nie padną.?
Myślałem że się one z czasem zużywają a nie tak sobie pada niż tego nie z owego z zaskoczenia w najgorszym momencie.
Duuuzy minus ale no cóż.
Rok 2014. Vin VF1JZ14P649760935
Myślicie że nierówna praca może brać się z błędu i przez to nierówna praca? Wydaje się że albo coś działa albo nie... (Tu jest tak że jak cis nie tak to się wyłącza wytryskiwacz?)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-08-2022, 12:52 przez lepio126.)
•
wojteks
2,852
12
685
627
SC IV ph I
2019
INNY
RK
wojteks
Zarejestrowani
— 08-08-2022, 13:14
(08-08-2022, 12:52)lepio126 napisał(a): Co to ma być że taki wtrysk wytrzymał 100k. Współczesna jakość/projekt tych elementów.
(08-08-2022, 12:52)lepio126 napisał(a): Zamiana na używane też już jeżdżone to dobre rozwiązanie problemu skoro padają losowo cewki? Ależ nikt nie zabrania Ci kupienia kompletu nowych.
(08-08-2022, 12:52)lepio126 napisał(a): Myślicie że nierówna praca może brać się z błędu i przez to nierówna praca? Tak.
•
broda1301
182
4
67
19
SC III ph I
2011
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Wieluń
Tak ale ja komplet kupiłem za 350 PLN, auto już zrobiło na nich ponad 20 tyś więc opłacało się.
Oryginalne wtryski jakie były w aucie miały numery:
H8200704191
8200903034
a wtryski które założyłem mają
H8200704191
166008052R
Wtryski są zamienne a jeżeli zmienił się numer to coś w tym wtrysku jest zmienione (poprawione). Spodkalem się na forach wielokrotnie z padającymi wtryskami o numerach:
H8200704191
8200903034 więc dlatego pytam jakie numery wtrysków ma kolega.
Moje teoria "spiskowa" jest taka że wtryski o numerach:
H8200704191
166008052R
są już poprawione i nie powinny padać, tym bardziej że siemens miał kłopoty z cewkami piezo na przykład w 2.0 tdi gdzie wtryski były wymieniane na wolne od wad do 5 lat od produkcji samochodu na ich koszt.
•
|