Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC I PH II Wymiana oleju DP0


Binio
Zarejestrowani

Myślę że warto by jednak sprawdzić poziom oleju jak już się łączysz

Sc1ph2 wciąż w użytku. Młodsze pokolenie wzięło w obroty 
Odpowiedz
bielas50
Zarejestrowani

(01-08-2023, 05:37)Binio napisał(a): Myślę że warto by jednak sprawdzić poziom oleju jak już się łączysz

Niestety sprawdzenie poziomu (zrównanie do poziomu właściwego) oraz wpisanie przebiegu niestety nie pomogło, brak błędów w skrzyni, coś czuję że będę musiał wyciągać kasetę, może coś źle złożyłem przy czyszczeniu kasety

Odpowiedz
Binio
Zarejestrowani

Działaj co mozesz, bo dalej to już pewnie wiesz jak to może się potoczyć i obyś odkrył błąd i go naprawił Ci życzę
Jak dokladnie wpisałeś datę wymiany
Konfigurację?

Sc1ph2 wciąż w użytku. Młodsze pokolenie wzięło w obroty 
Odpowiedz
vitia
Zarejestrowani

Najprawdopodobniej masz do wymiany elektrozawór/y odpowiedzialny za przełączanie z 1 na 2. U mnie było podobnie, tylko z 3 na 4. Możesz wyczyścić - u mnie to nic nie dało. Możesz wymienić na nowy - ja zdecydowałem się zmienić wszystkie na raz by nie wracać do tego przez dłuższy czas - podziałało.
A jeśli nie chcesz zmieniać w ciemno - zamień selenoid odpowiedzialny za zmianę z 1 na 2 z jakimś innym i będziesz widział czy jest różnica (wada występuje na innym biegu). Tylko zwróć uwagę by za ten bieg nie były odpowiedzialne dwa selenoidy. W serwisówce i na stronie PRND masz rozpisane który odpowiada za który bieg. Uwaga! Wg mnie w serwisówce jest błąd i jeden jest opisany źle - na PRND było chyba dobrze. Dla pewności najlepiej pojeździć z clipem i poobserwować - masz ładnie zaznaczone który jest aktywny w danym momencie. Jakby co, możesz pytać - swoją naprawiłem, pomogę jeśli będę potrafił.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi vitia za ten post post:
  • MarcinG7
bielas50
Zarejestrowani

(08-08-2023, 06:36)vitia napisał(a): Najprawdopodobniej masz do wymiany elektrozawór/y odpowiedzialny za przełączanie z 1 na 2. U mnie było podobnie, tylko z 3 na 4. Możesz wyczyścić - u mnie to nic nie dało. Możesz wymienić na nowy - ja zdecydowałem się zmienić wszystkie na raz by nie wracać do tego przez dłuższy czas - podziałało.
A jeśli nie chcesz zmieniać w ciemno - zamień selenoid odpowiedzialny za zmianę z 1 na 2 z jakimś innym i będziesz widział czy jest różnica (wada występuje na innym biegu). Tylko zwróć uwagę by za ten bieg nie były odpowiedzialne dwa selenoidy. W serwisówce i na stronie PRND masz rozpisane który odpowiada za który bieg. Uwaga! Wg mnie w serwisówce jest błąd i jeden jest opisany źle - na PRND było chyba dobrze. Dla pewności najlepiej pojeździć z clipem i poobserwować - masz ładnie zaznaczone który jest aktywny w danym momencie. Jakby co, możesz pytać - swoją naprawiłem, pomogę jeśli będę potrafił.
Dzięki za info, głupio się stało bo bezpośrednio po złożeniu auta, na pewno muszę przez jakiś czas tak się pomęczyć, podczas normalnej jazdy zmienia biegi normalnie, niestety aktualnie priorytetem są sprawy rodzinne puki co 
Ps. Masz jakieś namiary jakie są te elektrozawory (bardziej chodzi o numery czy coś)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-08-2023, 23:09 przez bielas50.)

Odpowiedz
MarcinG7
Zarejestrowani

Kolego masz może schemat tych elektrozaworów, który do jakiego biegu ? Bo strona PRND przestała sobie działać...  Z góry dzięki

Odpowiedz
MarcinG7
Zarejestrowani

Znalazłem taki schemat, możecie potwierdzić czy jest prawidłowy ?

Załączone pliki

Miniatury
       

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-10-2023, 21:15 przez MarcinG7.)

Odpowiedz
vitia
Zarejestrowani

Jak podłączysz clipa i będziesz jechał z nim, będziesz widział który działa przy jakim biegu.

Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

http://prnd.pl/automatyczna-skrzynia-bie...4,4,3.html

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości